اشاراتی در خواص جفر به مناسبت ماه مبارک

by

در جایی از سایت اشاراتی به خواص کتاب شریف جفر داشتیم از آن روز به بعد بسیاری رجوع ودرخواست کمک یا یاد گیری و حتی مدعی آموزش دادن یا چگونگی استخراج و…شدند.از مستحصله و. همه ..محدود به همان دانش محدود و  انحرافی که در کتب  جفار قدیم است وهست یاد و عنوان کردند. یا گفتند صورت کتاب در بازار است.وفراموش کردند یا نمی دانند سویچ و کلید رمز آن را به کتب کپی و چاپی نمی دهند .باید  فردی پاک نوشته و خود دراین راه کار کرده باشد و  به قول معروف استخوان خردکند تا شاید که مددی برسد. و اگر از دوصفحه منحصر به فرد یاد کردیم زیرا از 786 صفحه  کامل و دارای خواص  اصل و نه کپی بود .در مقام مثال:کپی کتاب جفر وداشتن آن مثل  کپی کردن  یا شبیه سازی  از  ظاهر یک ماشین بدون  داشتن امکان و تخصص و مهارتهایلازم برای کاربرد و  استفاده یا امکان کار کردن با آن ماشین  است.یا  مثل تفاوت میان ماشین فراری و بنز واقعی و عروسک آنها  است.یا  مثلا باز:مثل کپی ناقص برنامه کامپیوتری در  یک سی دی غیر قابل استفاده ویا دادنآن  به دست فردی ناآشنا  به کامپیوتر یا کاملابیسواد است.اما کپی کامل و قابل استفاده. یک برنامه باید همراه با خود دستگاه ونیز فردی آگاه به کار وبرنامه باشدتا حاصلی داشته باشد. بعد ار آن حتی عده ای نوشتند ما در حال برنامه ریزی جفر به صورت کامپیوتری هستیم؟و از ما مستقیم یا غیر مستقیم کمک خواستند و این نشان می دهد آنان تاچه حد از مرحله پرتند ودرکدام عوالم سیر می کنند و…فکر کردند با کامپیوتر ویک سایت  و شعار وادعا و…می توان  همان کاری را کرد که  مثلا یک سفینه   بزرگ فضاپیما وویک تاسیسات عظیم علمی و نیروهای کار ازموده و..انجام می دهند .با شعار و ورد و.ادعا و ؟به کجا می رسید؟حال عدهای به ظاهر استاد هم دعواها دارند با ما که ریشه در رذائل خلق دارد… اگر بتوان بدون  دانش کامل از ساختن و هدایت واداره یک سفینه و بدون خلبانان و کارشناسان ورزیده   در مدار زمین وماه رفت و یا کار را راه  انداخت و شیر داشت بدون اعضا و یال و. پس می توان به رموز جفر و قرآن و..هم به سادگی پی برد؟.

اما  به هر تقدیر بعد از نوشته ما و رجوع بسیاری  افراد به سایت کسی که دارای توان ودانش  ودرک درستی در این باب  باشد  و غیر از برخی  ادعاها و سطحی نگریها هم چیزی دیده نشد . عده ای با بغض و کینه و حسد آمدند و می آیند و چوب شدید دل خود می خورند و ودر مقابل عقل و منطق هم تمکبن ندارند.جمعی هم دنبال دزدیدن حرف درویشانند .به هر شکل ممکن وباز هرچندکه چندی دیگر , عده ای ,بازهمین مطلب  حاضر را کپی می کنند بدو ن ذکر ماخذ و در سایت می گذارند که در وقت خودآنها هم زیان کرده و  آسیب می بینند..

اشاره کردیم که کتاب 786 صفحه است و در بین همه مشهور است و همه از 784  صفحه می گویند. این کتاب بسیار مهم است  و این نکته گفته شده ما هم اولین بار است که درباب جفر طرح می شود  و تا حال در جایی بیان نشده است .آن این که:به ویژه از این رو که  همان خواص قرآن  هم در این کتاب است. اما خواص هردو کتاب را چگونه می توان  گرفتن؟؟؟ در وهله نخست  هر نوع پیشرفت در علوم غیر مادی به لایمسه الا مطهرون برمی گردد  مگر در فنونی که حال غیر مادی دارند اما استحصالی و آموختنی اند  حتی چون هیپنوتیزم ,که علم مادی است.و لی در علوم عرفان و دانشهای وابسته به آن  نیاز کامل و مطلق به تلاش عملی و کار وتهذیب نفس مدام است .و با ورد و جادو و فرمول های انحرافی عجیب و غریب علم حروف و یا اعداد  که حتی محی الدین عربی را به اشتباه انداخته و هم اینک در سودان و مصر و..عالم و طرفدار دارد و حتی در جفر اطلاعاتی بیشتری دارند و منابع و کتابها :ولی در کل باید گفت و پذیرفت حتی  که عده ای عمر  خودرا در غور و بررسی و مرور و تمرین آنها تلف می کنند ودر نهایت  هم  به جایی نمی رسند .وبرای برخی مسا ئل نفسانی ,وبیم ها  حاصل تجربه و شکست خودرا علنی نمی کنند ,.حتی به عکس آن را موفق و رمز آمیز جلوه می دهند .کسی از ما سوال می کرد فلان روش که در کتاب دهدار و عطایی و..هست .در فلان جا گیر دارد و به ما بگویید .ما اشاره کردیم اگر به قرض آن روش درست باشد وقت هدر می دهد واگر ما که بلافاصله پاسخ نیاز افراد را با نام آنها می دهیم پس سریعتر عمل می کنیم .رها کنید .اما  به قول معروف آنان از کسانی اند که اگر خورشید را در دست آنها قراردهید باز انکار می کنند ..نکته بعد هم این است که باید گفت که  استفاده از سوره و آیه و صفخه جفر و قرآن جنبه معین وکمکی دارد و فقط  فعال کننده یک استعداد و توان یا قوه است.باید ابتدا این توان حاصل شود . درابتداباید فرد دارای قابلیت و توان غیر مادی باشد .وبا نیت مادی ولو ناگفته هم حاصل نمی شود تا فرد تا از این وسایل استفاده کند .  در هردو بعد و زمینه  گفته شده هم موفق بوده باشد در این حال قادر به استفاده از خواص این ابزار است مثل هواپیما اگر خلبان نباشید نمی توانید به پرواز درآورید جفر یا آیه و…, مثلا در صفحات اولیه  جفر:  اگر کسی کار کندکمک می کند تا فرد صفات رسول گرامی ص را در باب زندگی و مشی و منش و روش ورفتار و  …کسب  کند و به صفات ایشان زودتر متخلق  گردد.اما بدون استفاده از نام او در قرآن یا  بخشی از ماقبل ده در جفر دیرتر به مقصود می رسد .مثل مسافرت با پای پیاده یا با هواپیماست .در زمان کار و سفر تغییر چشم گیر می دهد.

یا در صفحه ای که دو نمی باشد  و یک  می باشد  و یک نمی باشد  ودو می باشد  , برخی خواص سوره حمد و توحید را به نگرنده و مس کننده  و کاربرنده می دهد .ازجمله عدم ترس از غیر خدا و توحید محض و دوری از شرک و انواع آن و قدرت تشخیص و…ولی این کار نیازمند تجربه و کار وتلاش قبلی و همه جانبه برای اصلاح اخلاق است.

یا باز در جفر درصفخه نزدیک به عددی بهتر از 80 سال که برخی خواص سوره ناس وفلق را دارد و آتش حسد و کینه و بغض ورذایل اخلاقی مرتبط با آن را از انسان دور می کند .

بدیهی است آداب استفاده از این خواص در هر آیه و سوره و صفحه وجود دارد و خدا به هر که خواهد عنایت می کند.ممکن است گفته شود مثلا سوره ها همه می خوانند ولی این اثر دیده نمی شود.بحث در نیت و شناخت و پاکی واراده هم هست.والعاقبه للمتقین

برچسب‌ها: ,

یک پاسخ to “اشاراتی در خواص جفر به مناسبت ماه مبارک”

  1. احمدرضا Says:

    سلام. خیلی ممنون از وقتی که برای این مقاله گذاشتید. شک و شبهات قبلی رو برطرف کردید.

بیان دیدگاه