درمان بیمار دارای ويروس HTV1,2

by

خانم زهرا نام پدر : محمد جواد مادر: طاهر 42 ساله از مشهد مبتلا به بيماري ويروس HTV1,2 بر اساس آزمايشات و نظر پزشکان حدود 20 سال پاها بدون تحرک از کمر بوده است.بدون امید در بهمن 1386 با مراجعه به سايت وضعيت خويش را گزارش مي دهد و شیوه درمان را زیر نظر دوستان در مشهد از ما می گیرد. او فعلا در گزارش خود در تاریخ 29 تیر ماه 1387 به ما نوشته که :من از فروردين امسال به صورت جدی تمامي دستورات جنابعالي را کامل اجرا نموده ام به حدي که برخي عادتها را هم در تغذیه ام عوض کرده و یا تقليل داده ام و در کنار درمان و داروی شما سه باز نيز در مشهد انرژي دريافت کرده ام هم اکنون اعلان می کنم که مي توانم بعد ار مدتها روي پاهايم بايستم، پای راست کاملا» از زانو قابليت خم و راست شدن دارد وليکن پاي چپ هنوز کمي سنگين است .درکل سرعت حرکت پاهايم خيلي خوب شده است و از پله ها به خوبي بالا مي روم. پاهايم قدرت و نيروي خوبي پيدا کرده اند ديروز روي پاهايم خودم بدون کمک گرفتن از وسيله اي بعد از مدتها ايستادم.خدا را شاکرم و از شما تشکر مي کنم.ممنون

پاسخ :خدای را سپاس به کار خود با امید و تلاش و توکل ادامه دهید ..خوب می شوید .پزشکان این بیماری را هم لاعلاج می دانستند .اما درمان دارد.

برچسب‌ها: ,

2 پاسخ to “درمان بیمار دارای ويروس HTV1,2”

  1. فاطمه Says:

    خدارو شکر
    خدارو صدهزارمرتبه شکر
    و بازهم شکر

  2. عالیه Says:

    من هم خوشحالم متاسفانه پدر من هم مبتلا به ان ویروس می باشد اگر میشه چگونگی درمانت در مشهد را برای من بفرستی

    پاسخ:
    مطالب و صفحات اصلی سایت را مطالعه کنید و برای درخواست درمان به اینجا بروید و مقررات سایت را بخوانید و مشخصات درخواست شده را کامل وارد کنید.

بیان دیدگاه