انرژی درمانی قسمت اول

by

مردم توقع خاصی از مبحث انرژی درمانی دارند و برخی که در کلاسهای آموزشی که توسط افرادی در تهران و دیگر شهرستانها برگزار می شود شرکت کرده و…..دراین باب صحبت می کنند و اینکه …. افراد خاصی هستند که این کار را با تمرکز و تمرینات خاصی این مهارت را به دیگران آموزش داده و اگر کسی هم بیمار باشد به آنها انرژی می دهند و غیره. هم چنین گفته میشود که چند وقت پیش در یکی از کانالهای فارسی زبان ماهواره نیز فردی مدعی انرژی درمانی بوده و برنامه ها و سمینارهایی از او را پخش می کردند و حتی این که او مدعی شده بود که از پشت تلویزیون می تواند به دیگران این انرژی را منتقل کند و بسیاری از افراد نیز تلفنی نسبت به این امکان ابراز تمایل و تشکر کرده اند! برخی فکر می کنند که انرژی درمانی مبحثی است که می تواند هر بیماری را در حداقل زمان مداوا کند و غیره.

pic3

لذا بدانید که کل هستی انرژی است؛ انواع انرژی داریم و انسان فقط چند تا از آنها را میشناسد.انرژی از طرق مختلفی به انسان و دیگر موجودات انتقال می یابد و این انرژی رمز حیات هر چیزی است انسانها از چند طریق به کسب انرژی می پردازند یکی از راه طبیعت ( کوه ها ، جنگلها ، دریا و … ) دیگری از طریق انسانهای دیگر ( مثل عشق ، محبت ، دوستی ، جنگ ، دعوا و …) و مهم تر از همه از طریق خداوند متعال . که این نکته را هم در نظر بگیرید که منبع انرژی تامین آندو طریق اول در نهایت از طریق انرژی ارسالی از طریق حضرت حق می باشد. پس در نهایت به این می رسیم که انرژی اصلی و حیاتی از طریق خداوند رحمان به عالم هستی عطا می گردد و تمامی موجودات و چیزهای عالم از طریق این انرژی دوام و وجود می یابند . حال در این رهگذر هر فردی می تواند از طرق ذکر شده کسب انرژی کند.برخی از انسانها باتمرینات خاصی مدیتشن و تمرکز و یا حضور در محلهای خاصی بروی زمین مثل کوه ها و اماکن مقدس و یا اینکه در جنگلها وبرخی اشیا ….این انرژی را جذب خودشان کنند و با توجه به اهداف خود آن را به دیگران نیز انتقال دهند ! این انرژی از خلوص کیفی و دوام همیشگی لازمه برخوردار نبوده و نیاز به تقویت و استمرار در تمرینات و دیگر فعالیتها دارد .عده ای هم به خواست خدا بدون تمرین به انرزی می رسند.بخ هر حال روش کسب یا عطایی است یااکتسابی یادینی یا غیر دینی است..

حالت دیگری از کسب انرژی نیزکه از دید ما بهترین می باشد بر اساس ارتباط خالصانه با منبع اصلی انرژی یعنی پروردگار متعال کسب می شود و بر اساس قابلیت این ارتباط و خواست خداوند متعال می باشد ، در این خصوص انرژی به فرد و انسان به صورت خاصی عطا میگردد که بسیار ویژه و متفاوت با حالتهای دیگر می باشد و توان انجام بسیاری فعالیتهای ویژه را به انسان می دهد که درمان بیماری ها قسمتی از این توان می باشد .

کسی که این انرژی و توان را داشته باشد بر اساس ارتباط خالصانه ای که با خداوند دارد و بنده در گاه اوست هیچ گاه برای خودش و توانائی اش تبلیغ نمی کند و در ازای خدمات درمانی ای که به دیگران می دهد پولی برای خودش دریافت نمیکند هر چند که ممکن است مبلغی و یا هزینه ای را برای مواد اولیه دریافت نماید.

معمولا مدعیان انرژی درمانی و یا آموزش دهندگان این مبحث در لایه ای سطحی و عوام فریبانه عمل می کنند و از توانائی واقعی برای درمان و یا انتقال انرژی برخوردار نمی باشند و بهر حال با داشتن اندک انرژی ای که از طرق دیگر کسب کرده اند به کسب درآمدی می پردازند.

و اما موضوع دیگر در باره انرژی این است که در بدو امر نمی تواند هر بیماری و مشکلی را رفع نماید بیمار باید در باب بدن پاک و سالم داشته باشد و عاری از آلودگی ها و سموم شود….انسان با عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و خوردن هر چیزی عملا » به سلامتی و پاکی جسمش ضربه می زند، لذا بدنی که انباشته از هر نوع مواد مضر و سموم و غیره باشد قابلیت لازمه برای جذب کافی و لازم انرژی دریافتی را ندارد و این انرژی در او هدر می رود و کار درمان او به خوبی پیش نخواهد رفت. برای همین است که در روش درمانی ما ابتدا از طریق تاکید بر رژیم غذائی سالم و بس از ان حذف مواد زیانبار همزمان با هم مورد تاکید است تا به مرور بدن بیمار از برخی ناخالصی ها پاک گردد و بعد نیز با دادن دستورات برای خوردن و ساخت غذا ها یا داروهای گیاهی وحذف برخی دیگر و برورش قسمت ضعیف شده جسم و تمرکز و توان مند کردن آن کوشید و در نهایت در صورت نیاز به دادن انرژی به فرد پرداخت تا بهبود تسریع و کامل گردد.

امیدورام که در قسمتها بعدی بتوان نکات بیشتری را ارائه داد.

pic16

برچسب‌ها:

8 پاسخ to “انرژی درمانی قسمت اول”

  1. ali tanish Says:

    هر روش تازهای در بدو ورود به جامعه با طرد آن توسط جاهلین و قدرتها و کسانی که به طریقی از روش قبلی ارتزاق میکنند روبرو میشوند .

  2. ali tanish Says:

    اینجانب علی تایش از حدود 5 سال پیش احساس کردم بعش وقتها ضربه اضافی قلبی دارم ،پیش چندین متخصص رفتم و چندین بار هولتر و اکو واکو از راه مری انجام دادم ونهایتا» به کلنیک آریتمی رفتم و….. چیزی عایدم نشد .بیشتر مواقع زمانی اعصابم خوب نیست ضرباتی نامنظم برای لحظه ای دارم (درست روی معده ام حس میکنم )تو کلینیک گفتند مادر زادی ایست و فعلا» بی ضرر ، ولی بدجوری تو روحیه ام اثر دارد با یک دکتر انرژی درمانی مشورت کردم و دو دوره دارو مصرف کردم اما ضربات را بازهم دارم
    این موارد معمولا به سادگی قابل درمان است
    اطلاعات ناقص داده اید. .

  3. ایرانی Says:

    انرزی درمانی یک نیروی الهی است درصورتیکه قالب مناسب ومساعد وقابل باشد وصاحب قالب بخواهد ازطرف خداوند این موهبت بخشیده میشود . استفاده ازاین موهبت الهی نیازمند ساختار قالب دارد .که مدتهازمان نیازاست تا به دلخواه آماده گردد. وکسانیکه تهمت وافترا به دارنندگان این موهبت هستند .یا ناآگاهند یا اسیرنفسند .والسلام.

  4. مسعود Says:

    سلام.
    چرا کسی اینو باور نداره .که انسانها به هم انرزیهای مثبت ومنفی
    میدن واینکه هر کسی واقعا اون انرزی که به طبیعت میده .طبیعت اون چیزی که می خواد بهش
    بر میگردانه؟؟!!؟
    پاسخ:دقت کنید در عمل و در واقع ما به چه چیز واقعا اعتفادهمراه با عمل داریم .ببینید چیزی هست؟؟؟؟

  5. شیدا Says:

    سلام
    پدری دارم پاک و ساده و دوست داشتنی که که یک عمر برای من و برادرهام تا آنجا که تونسته زحمت کشیده .اهل هیچ خلافی نبوده ، نه سیگار می کشه نه هیچ وقت مشروب خورده و تا انجایی که تونسته به همه کمک کرده ، عاشق خانواده است. سه روز به طور ناگهانی فهمیدیم توی سرش تومور داره و چند روز دیگه باید نمونه برداری بشه. این اتفاق مثه یه زلزله زندگی قشنگمون رو به هم ریخت . من می خوام ، می خوام که خوب بشه … با تمام وجودم می خوام که خوب بشه و هر کاری لازم باشه می کنم …کمکم کنید و بهم بگید راهش چیه… من برای پدرم سلامتی ، خوشحالی و طول عمر می خوام … من حاضرم برای سلامتی اش هر کاری بکنم…. کمک کنید خواهش می کنم

    پاسخ:
    مطالب و صفحات اصلی سایت را مطالعه کنید و برای درخواست درمان به اینجا بروید و مقررات سایت را بخوانید و مشخصات درخواست شده را کامل وارد کنید.

  6. عسل Says:

    عالیه……………………………………………………………………..

  7. lida Says:

    آقا مسعود من با شما کاملاً موافقم، یک مدتی هست که به علت دوست شدن با وسایل و تقریباً هر چیزی که اطرافم هست نیرو و انرزی خارق العاده ای گرفته ام که گاهی اگر کسی رفتارم رو ببینه فکر میکنه که کاملاً خل شده ام.من به اونها عشق میورزم، صحبت می کنم، خواسته هایم را به اونها میگم و آنها در 99 درصد موارد بسیار مهربان و مطیع رفتار میکنند و حتی انرژی مثبت فراوانی هم به من میدهند. البته از خدا متشکرم که قوانین خارق العاده فیزیک(قانون اول و دوم نیوتون)در این موارد برایمان آفریده.I love all of them and ofcorse God

  8. مريم Says:

    سلام راستش من يكم ترسو هستم اما خيلي دوست دارم خودم انرزي ها و ضمير ناخوداگاهم را بشناسم اما ميترسم خلاف من عمل كنه اگه مطلب جالبتر و كاملتري داريد برام ايميل كنيد ممنون ميشم

بیان دیدگاه