همزاد چیست ؟

by

براي آنکه مباحث مربوط به دنياي جن ها را که در قسمتهاي قبل در سايت آمده است را ملاحظه فرماييد اينجا را کليک کنيد و در ادامه مطلبي در مورد همزاد چیست؟ از کتاب دانستنيها و داستانهايي در مورد جن نوشته آقاي علي باقري انتخاب شده است که تقديم خوانندگان سايت مي کنيم در اين مبحث به نکات بررسی اینکه همزاد چيست؟ و چگونه است؟ مي پردازد. براي مطالعه همزادچیست؟ را کلیک و فايل پي دي اف شده را دانلود کنيد.

با عضويت در خبرنامه پيشگو هر روز مطالب جديد به آدرس ايميل شما ارسال ميگردد.

4 پاسخ to “همزاد چیست ؟”

  1. علی پوریا Says:

    سلام
    سپاس و تشکر از زحماتی که میکشید
    آیا میشود بطور مختصر در مورد : روح ، روح سرگردان ، موکل ، جن ، و ملائک – و فرق بین آنها و همچنین داشتن موکل و اصلا داشتن موکل عمل درستی است یا نه ؟ مطلبی داشته باشم
    سپاسگزار

  2. hosein2 Says:

    در مورد جن و روح

  3. ramzi Says:

    متاسفانه دراین دوران که منطق درراس هرموضوع حرف اول رامیزند گروهی ازمردم بیش ازپیش دررسیدن به اهداف درست یانادرست خود به سمت رمالان ودعانویسان جذب شده اند بویژه خانمها که تمایل بسیاری به این موضوع نشان میدهند .گفته میشودکه این رمالان از وجود جن برای نیل به اهدافشان استفاده می برند خواهش میکنم که اطلاعات صحیح و بی طرفانه ای را ارائه دهیدمن برای دانستن این مطلب بسیارمشتاقم ضمن تشکرفراوان وقدردانی ازتوجه ولطف بی منت شما شادوکامرواباشید
    پاسخ:
    باتوجه به قدرت سیاسی در جهان معاصر و ابزارهای گوناگون آن؛ علوم .و شکل و انگیزه های هریک از آنها تبدیل به امری سیاسی و اقتصادی هم شده اند .
    اماچرا مردم به سوی چیزی می روند ؟مثلا در فساد اداری مردم چه می کنند ؟و چه باید بکنند؟ و چرا؟؟یا در بحرانهای اجتماعی با حکومت ضعیف ؟بی طرفی در علوم برای که ؟و چگونه؟صرف نظر از منطق و فلبسفه علوم و روش و کارشان که کلی و ذهنی و…است.

  4. وحيد Says:

    سلام خسته نباشى از شما ممنونم

بیان دیدگاه