تعبير خواب در حكمت و عرفان نوين

by

برخي از خوابهاي ارسالي براي سايت را كه توسط ما تعبير شده در ذيل ملاحظه فرماييد:
ترینا در تعبير خواب: ازدواج با دايي
سلام خسته نباشید
من به دفعات زیاد خواب میبینم که باشوهرم ازدواج میکنم ولی انگار که با دایی خود ازدواج نموده ام اما درخواب بطریقی مثل عوض شدن چهره متوجه میشوم که بجای شوهرم با دایی ام ازدواج نمودم وهمیشه همین دایی را در خواب میبینم
البته خوابم عیناتکرار نمیشود ..ولی موضوعش همان است كه گفتم و در ضمن بنده ازدواج کرده ام .
خیلی ممنون میشم اگر لطف کنید وخواب مرا تعبیر کنید
پاسخ
سما در بيداري هم افكاري كنجگاوانه در باره دايي خود داريد مثلا اين كه او چگونه مردي ؟؟است و يا :اين كه رفتار او در خلوت چه است؟يا با زن يا معشوق خودچگونه رفتار مي كند و…بايد تفكر خودرا درباره او اصلاح كنيد .تا اين خوابها را نبينيد
11هزار تومان صدقه دهيد انشائ الله رفع مي شود.

محبوبه در تعبير خواب دوگاو سياه نام: محبوبه،با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم استاد عزیز و ارجمند
استاد امروز صبح خوابی دیدم که فکر کردم شاید تعبیر مهمی داشته باشد، آن را برای شما می نویسم تا در صورتی که صلاح دانستید تعبیر بفرمایید.
خواب دیدم در یک فضای خیلی روشنی هستم که فقط یک ردیف پله پهن و سفید و دیواری کاملا سفید رنگ و روشن رو به رویم وجود دارد. بعد دیدم در کنار دیوار دو گاومیش بزرگ و سیاه رنگ ایستاده اند و همسرم هم آن جا بود. انگار ما باید از پله ها بالا می رفتیم، سپس روی بالای دیوار که تقریبا پهن هم بود راه رفته و در انتهای آن می ایستادیم! اول من در حالی که یک سینی سفید رنگ پر از شیرینی را بالای سرم گرفته بودم نرم و سبک از پله ها بالا رفته، روی دیوار راه رفتم و آن بالا ایستادم. بعد از من همسرم یکی از گاومیش های سیاه و بزرگ را که فکر می کنم وزن زیادی داشت بالای سرش برد و از پله ها بالا آمد. ابتدا چند قدم برداشت اما بعد از طی کردن چند پله دیگر به سختی بالا می آمد. در این زمان انگار اشخاصی که نمی دیدمشان می گفتند همسرم نمی تواند این کار را انجام بدهد و من با آرامشی که برایم عجیب بود تشویقش می کردم و می گفتم تو می توانی … او به هر سختی بود گاومیش را به بالای دیوار رساند اما در آخرین قدم نفسش تنگ شده بود و داشت توانش را از دست می داد فقط باید آن را زمین می گذاشت و به سراغ دومین گاومیش می رفت. از بالا نگاه کردم دیدم گاومیش دومی کمی کوچکتر از اولی است. به او گفتم اگر این را پایین بگذاری می توانی دومی را هم بیاوری. هم امیدوار بودم که موفق می شود هم در دل خیلی مطمئن نبودم چون خستگی و ضعف را در چهره اش می دیدم…
با تشکر و سپاس فراوان از لطف و محبت های شما.
روز حضرتعالی بخیر
من زینب فرزند یحیی و گلنگار هستم متولد 1356 متاهل و صاحب یک فرزند.
دیشب خوابی دیدم که نگرانم کرده ، یعنی حس مناسبی ندارم
باید ببخشید اما دیشب خواب دیدم که بین سینه ام یک سینه اضافه درآمده است یعنی سه سینه در بدنم مشاهده کردم
معنی آنرا نیز نمیدانم و کسی هم نیست که برایم بتواند تعبیر کند حس خوبی ندارم
اگر ممکن است برایم تعبیر بفرمایید ممنون میشوم.

برای تعبیر خوابم مبلغ 5000 تومان به بیماران نیازمند هلال احمر پرداخت خواهم نمود.
پاسخ:

احتمالا در خانواده مراسمي چون ازدواج است كه درد سر پدر و مادر اول و بسيار به دوش شوهرتان و بعد كمي با شما است.دردسر شما در نهايت كمتر ودر حد تشويق و نظارت است.

پاسخ:
7هزارتومان به فقير دهيد .
شما از زحمات مادري و حاملگي و..خسته شده ايد و آن را نوعي دردسر و نقص در زندگي تلقي مي كنيد .بايد روحيه خودرا تغيير دهيد.و راضي باشيد.

نام فاطمه من خانمي 24 ساله هستم كه تا قبل از اين خواب ها رو ببينم دائما راجع به مرگ فكر ميكردم فكر ميكردم اگه يكي از اعضاي خانوادم بميرن عكسالعمل من چي ميشه و ميشستم گريه ميكردم دائما نگران خانوادم بودم كه نكنه اتفاقي براشون بيفته دائما فكر ميكردم كي ميميرم بقيه كي ميميرن سر خانوادم چي ميياد در ضمن استاد متاسفانه من تو خوندن نماز هام تنبلي ميكردم كه لطمه بزرگي به دنياي اخرتم زدم و از خدا ميخوام كه به من مهلت جبران كمكاريهامو بده . واما خوابهام تقريبا 9ماه پيش بعد از اينكه شاممو خوردم پ خواب ديدم پدربزرگم كه فوت شدن به ديدنم اومدن و منو به شهوت بوسيدن و به من گفتن كه ميخواي بدوني پيشوني نوشتت چيه منم كه خيلي به اين مسايل فكر ميكردم قبول كردم پدربزرگم با انگشتش يه خط روي پيشونيم كشيد و گفت راهت كوتاهه نزديكه كه به من برسي و يه هو غيب شدن من وحشت كردم و به خاله هام كه سر سفره بودن گفتم شنيدين گفت دارم ميميرم خالههام گفتن به ما ربطي نداره بعد به سمت كاغذي رفتم و ديدم تاريخ مرگ افراد فاميلمو نوشتن كه همه خانوادگي بود وهمه هم همين امسال خوب نيگاه كردم وگفتم محرم امسال كه نيست و از خواب پاشدم استاد من اين خوابو ساعت 3 صبح ديدم و نجس بودم.استاد بعد از ديدن اين خواب خيلي افسرده شدم من توبه كردم ولي توبمو شكستم استاد اعصابم بهم ريخته است دائما كتاب تعبير خواب دستمه با همه پرخاش ميكنم پسرم عادت كرده من در حال گريه كردن يا جيغ كشيدن ببينه پرخوري عصبي پيدا كردم . .بعد چند شب كابوسي ديدم كه باعث شد دوباره توبه كنم والان دقيقا 4ماهه كه نمازامو ميخونم سر وقت و دائما از خدا ميخوام كه به من مهلت بده تا پسرمو بزرگش كنم . دائما به فكر مرگم .فكر ميكنم تمام اتفاقات و صحنه هايي كه ميبينم تكراريه شبا ميترسم بخوابم كتاب تعبير خوابو از خودم جدا نميكنم شب كه ميشه ميگم امشب من ميميرم منتظرم عزراييل بياد دايما گريه ميكنم ميترسم با ماشين به مسافرت برم اگه كسي باهام بد صحبت كنه بهش پرخاش ميكنم تا اينكه يه شب كه خيلي ترسيده بودم و به مرگ فكر ميكردم خوابيدم ساعت 12 شب بود تو خواب ديدم خونه پدر شوهرمم و دارم باهاشون صحبت ميكنم كه يه مرتبه خوابم برد همه جا تاريك بود ديدم جلوم يه كتاب تعبير خوابه كه دو طرفش شمع گذاشته بودن رفتم كتابو وردارم كه يه دفعه يه صداي وحشتناك بلتد شد و احساس كردم روحم داره از بدنم خارح ميشه احساس سبكي ميكردم به سرم نزديك لبم كه رسيد از خواب پريدم.استاد عزيز از 3ماهه زندگي ندارم نميتونم براي پسر 2 ساله ام مادري كنم همينكه ميياد بازي كنه ميزنمش تو 4ماه پسرم به شدت ازم ميترسه دائما فكر ميكنم اگه بميرم پسرمو چيكارش كنم شوهرم از رفتارم خسته شده از اينكه هر وقت از سر كار مياد من حرف از مرگ ميزنم به هيچكدومشون نميرسم دلم ميخواد لاغر شم ولي فكر ميكنم اگه خوابام تعبيرشون بد باشه ديگه لاغر شدن بدردم نميخوره تو رو خدا كمكم كنين من توبه كردم ايا توبهام قبول ايا خدا بهم مهلت ميده من از عذاب خدام ميترسم

پاسخ:
شما در ارتباط با مردم و به خصوص اقوام نزديك و براي حال و آينده خودتان دچار ترس و عدم موفقيت هستيد .احساس ترس و ناامني و رابطه منفي شما را مي آزارد .بايد معاشرت خودرا زياد كنيد .با مردم و تفريح بيشتر و و تفكر مثبت خودرا آزاد كنيد
– نام فاطمه / تلفن 853085:۲- آیا در باره سایت اطلاع داشتید ویا چگونه واز طريق چه کسي با سايت آشنا شديد؟ اتفاقي۳ -تا چه حد مطالب سايت را و کدام يک را خوانده ايد فقط تعبير خواب؟۴- نام پدر هادي:۵- نام مادراعظم:۶- سن شما و نام شهري که هم اکنون زندگي مي کنيد 24 سبزوار؟۷- وزن : 95۸- قد164:۹- جثه و هيکل درشت:۱۰- رنگ چشم عسلي:۱۱- رنگ پوست سفيد:۱۲- شکل بيني يا دماغ كشيده:۱۳- شکل صورت گرد :۱۴- رنگ موها مشكي:۱۵- شکل و حالت موها كوتاه پرپشت:۱۶- علامت مشخص کننده در صورت يا بدن خال روي گونه سمت چپ: ۱۷- تشريح درخواست خويش به صورت تعبير خواب: ۱۸- مبلغی را که( علاوه بر ۵۰۰۰ تومان )در صورت درمان و یا رفع مشکل به فقرا و نیازمندان پرداخت خواهید داد اعلام کنید: 5000به موسسه ايتام كمك ميكنم……… تومان ( دقیقا” عدد و رقم را بنویسید و از کلمات “در حد توان” و “در حد بضاعت “و غیره خودداری کنید تعهدی است که برای تداوم بهبودتان و خیر خودتان آن را انجام می دهید. لطفا اطلاعاتم محفوظ باشه با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت استاد من دو خواب ديدم كه اگه اجازه بدين براتون تعريف كنم . من خانمي 24 ساله هستم كه تا قبل از اين خواب ها رو ببينم دائما راجع به مرگ فكر ميكردم فكر ميكردم اگه يكي از اعضاي خانوادم بميرن عكسالعمل من چي ميشه و ميشستم گريه ميكردم دائما نگران خانوادم بودم كه نكنه اتفاقي براشون بيفته دائما فكر ميكردم كي ميميرم بقيه كي ميميرن سر خانوادم چي ميياد در ضمن استاد متاسفانه من تو خوندن نماز هام تنبلي ميكردم كه لطمه بزرگي به دنياي اخرتم زدم و از خدا ميخوام كه به من مهلت جبران كمكاريهامو بده . واما خوابهام تقريبا 9ماه پيش بعد از اينكه شاممو خوردم پ خواب ديدم پدربزرگم كه فوت شدن به ديدنم اومدن و منو به شهوت بوسيدن و به من گفتن كه ميخواي بدوني پيشوني نوشتت چيه منم كه خيلي به اين مسايل فكر ميكردم قبول كردم پدربزرگم با انگشتش يه خط روي پيشونيم كشيد و گفت راهت كوتاهه نزديكه كه به من برسي و يه هو غيب شدن من وحشت كردم و به خاله هام كه سر سفره بودن گفتم شنيدين گفت دارم ميميرم خالههام گفتن به ما ربطي نداره بعد به سمت كاغذي رفتم و ديدم تاريخ مرگ افراد فاميلمو نوشتن كه همه خانوادگي بود وهمه هم همين امسال خوب نيگاه كردم وگفتم محرم امسال كه نيست و از خواب پاشدم استاد من اين خوابو ساعت 3 صبح ديدم و نجس بودم.استاد بعد از ديدن اين خواب خيلي افسرده شدم من توبه كردم ولي توبمو شكستم استاد اعصابم بهم ريخته است دائما كتاب تعبير خواب دستمه با همه پرخاش ميكنم پسرم عادت كرده من در حال گريه كردن يا جيغ كشيدن ببينه پرخوري عصبي پيدا كردم . .بعد چند شب كابوسي ديدم كه باعث شد دوباره توبه كنم والان دقيقا 4ماهه كه نمازامو ميخونم سر وقت و دائما از خدا ميخوام كه به من مهلت بده تا پسرمو بزرگش كنم . دائما به فكر مرگم .فكر ميكنم تمام اتفاقات و صحنه هايي كه ميبينم تكراريه شبا ميترسم بخوابم كتاب تعبير خوابو از خودم جدا نميكنم شب كه ميشه ميگم امشب من ميميرم منتظرم عزراييل بياد دايما گريه ميكنم ميترسم با ماشين به مسافرت برم اگه كسي باهام بد صحبت كنه بهش پرخاش ميكنم تا اينكه يه شب كه خيلي ترسيده بودم و به مرگ فكر ميكردم خوابيدم ساعت 12 شب بود تو خواب ديدم خونه پدر شوهرمم و دارم باهاشون صحبت ميكنم كه يه مرتبه خوابم برد همه جا تاريك بود ديدم جلوم يه كتاب تعبير خوابه كه دو طرفش شمع گذاشته بودن رفتم كتابو وردارم كه يه دفعه يه صداي وحشتناك بلتد شد و احساس كردم روحم داره از بدنم خارح ميشه احساس سبكي ميكردم به سرم نزديك لبم كه رسيد از خواب پريدم.استاد عزيز از 3ماهه زندگي ندارم نميتونم براي پسر 2 ساله ام مادري كنم همينكه ميياد بازي كنه ميزنمش تو 4ماه پسرم به شدت ازم ميترسه دائما فكر ميكنم اگه بميرم پسرمو چيكارش كنم شوهرم از رفتارم خسته شده از اينكه هر وقت از سر كار مياد من حرف از مرگ ميزنم به هيچكدومشون نميرسم دلم ميخواد لاغر شم ولي فكر ميكنم اگه خوابام تعبيرشون بد باشه ديگه لاغر شدن بدردم نميخوره تو رو خدا كمكم كنين من توبه كردم ايا توبهام قبول ايا خدا بهم مهلت ميده من از عذاب خدام ميترسم پاسخ: شما در ارتباط با مردم و به خصوص اقوام نزديك و براي حال و آينده خودتان دچار ترس و عدم موفقيت هستيد .احساس ترس و ناامني و رابطه منفي شما را مي آزارد .بايد معاشرت خودرا زياد كنيد .با مردم و تفريح بيشتر و و تفكر مثبت خودرا آزاد كنيد

پاسخ
سما در بيداري هم افكاري كنجگاوانه در باره دايي داريد كه او چگونه مردي ؟؟است و يا او در خلوت چه است؟يا با زن يا معشوق خود رفتار مي كند و…بايد تفكر خودرا درباره او اصلاح كنيد .تا اين خوابها را نبينيد
11هزار تومان صدقه دهيد انشائ الله رفع مي شود

127 پاسخ to “تعبير خواب در حكمت و عرفان نوين”

  1. naghme Says:

    khab didam dostam to abe gel alod oftade ama natonestam man nejatesh bedam babam nejatesh dad va dar sorati ke babam dostamo aslan nemishnase

  2. اذر تابش Says:

    سلام من آذر هستم و هنوز مجردم و 31 ساله هستم.ديشب خواب ديدم حامله هستم و كاملا اين موضوع را احساس كردم .و احساس مي كردم هر لحظه ممكنه بچه ام بدنيا بياد اما نمي امد .تعبيرش چيست؟

  3. ملینا Says:

    سلام من چیزی رو که می خوام بپرسم راجع به خوابی هست که یکی از آشایان من که یک آقا 33 ساله مجرد هستند دیدند.
    این خواب راجع به چگونگی مرگ و زمان مرگشون است که اولین بار 12 ساله پیش این خواب رو دیدند اما بعد اون به صورت نا مرتب همون خواب رو با جزئیات بیشتری می بینند. البته لازم به توضیح است که این ]قا آدم خوبی هستند ولی 13 ساله قبل طلبه بودند ولی به دینشون شک کردند و الان 3 ساله که تغییر دیدن دادند. و کسی هم قبلا راجع به مرگشون به همون شکل پیشگویی کرده بوده ؟ آیا این واقعا مرگ است یا هشدار و اگر مرگ است راهی برای به عقب افتادن یا رفع این مسئله وجود دارد؟

  4. رضا Says:

    سلام من تازه باهمسرم ازدواج کرديم دایم خواب می بینم که با همسرم ازدواج می کنم. اتفاقا او هم هر شب خواب میبیند که عروس می شود تعبیر آن چیست.

  5. سعیددر دليل خواب هاي غير واضج Says:

    سلام.من خوابهایم را به یاد نمی اورم.بعضی از انهارا خیلی دوست دارم .بفرمائید چگونه خوابهایمان رت به یاد بیاد بیاوریم؟
    پاسح:
    بايد آرام و ساده و بي دغدغه باشيد .پاكي روح و صفاي باطن و خواب روشن رابطه مستقيم دارند..

  6. ارزو معین Says:

    خواب دیدم یک انار داشتم ان را پاره کردم انار دیگری در ان بود وباز ان را پا ره کردم و انار دیگری در ان بود

  7. مژگان Says:

    سلام خواب میبینم مردی که عاشقش هستم بی توجه از کنارم مگذرد

    • golly Says:

      سلام مدتها قبل خواب دیدم مردی که به ان علاقه داشتم هر دو دستش را برید وبه من داد وهمچنین خواب دیدم او می خواست بازویش را به من بزند تعبیرش چیست

  8. مینا Says:

    سلام من در خواب دیدم که بابت کار خوبی به من پاداشی به صورت چک دادند و چند نفر از دوستان م را هم در انجا دیدم تعبیرش چیست

  9. ماریا Says:

    گربه ای سفید رنگ و خانگی را در خواب دیدم که حس زیاد خوبی نسبت به او نداشتم و سعی میکردم با ضربات مکرر و پرتاب او به اطراف که باعث می شد به در و دیوار اصابت کند او را بکشم که در نهایت موفق به این امر شدم و حس رضایت داشتم لطفا تعبیر آن را برایم بگویید.

  10. پگاه Says:

    با سلام
    من چندین بار خواب می بینم یک دختر بچه کوچک حدود 3 یا 4 ساله همیشه همراهمه خیلی طریف و سفید و قشنگ یکبار خواب دیدم هرجا می رفتم تو بغلم بود و بعد یه چادر کشید رو سرش و اصلا لباسی تنش نبود با همون چادر خودش و پیچونده بود حدود یک هفته بعدش خواب دیدم باز یک دختر کوچک دیگه البته اون اولی نبود بازم همرامه این خیلی سفید و معصوم بود و خواب بود و اینقدر تو خواب قشنگ بود که من نگاهش می کردم .
    خیلی وقتها خوایهایی که می بینم معمولا تعبیر دارن و برام اتفاق می یفتهه برای همین خانواده اصرارا دارن خوابهام و جایی نگم
    با تشکر

  11. مهسا Says:

    خواب دیدم با کسی که دوست ندارم و هیچ تفاهمی ندارم ازدواج کرده ام ، در ضمن مجرد می باشم

  12. ندا Says:

    استقلالتو ازت ميگيرن و زير بار حرف زوئ ميري عزيزم

  13. سارا Says:

    مادر من خواب ديده كه من كودكي 3 4 ساله هستم و دهانم پر از مدفوع است و او مي آيد و دهانم را تميز مي كند تعبير اين خواب چيست؟

  14. محمد Says:

    سلام. خسته نباشید. اول یکم توضیح بدم من 22 سالمه و وقتی دبستان بودم با ی دوست خیلی صمیمی به اسم فرهاد سر ی جریان بچگانه قهر کردم و این قهر ادامه پیدا کرد تا 6سال بعد که اونا از شهر ما رفتند و دیگه ازش خبری ندارم بعد از ی مدت خیلی دوست داشتم ببینمش و با هم آشتی کنیم و حتی دنبالشم گشتم ولی هیچی پیدا نکردم و بی خیال شدم الان 1سالم میگذره و بدون اینکه تو روز به فکرش بوده باشم یا کسی اسمشو اورده باشه دیشب خوابشو دیدم که با هم آشتی کردیم. معنی ش چی می تونه باشه؟ یعنی پیداش میکنم؟

  15. زهرا Says:

    خواب ديدم 1پسري تو 1 پارتي با من سلام كرد و با من حرف زد چون هميشه تو فكرش هستم و دوسش دارم

  16. صديقه Says:

    درچند سال اخير خواب ميديدم كه كسي دنبالم ميكند .يك مرد با لباس عربي سفيد .از خواب با ترس بيدار مي شدم .چندين بار اين خواب را ديدم.ولي ديشب خواب ديدم ان مرد عرب منو بيدا كرد و به من تجاوز كرده.در حال گريه كردن بودم كه از خواب بيدار شدم.حالم خيلي بد شد .
    همه ميگن دشمن دارم ولي من هنوز نمي دانم چرا هميشه در حال ديدن هستم در خواب…….لطفا برايم تعبير كنيد

    • mansour Says:

      شما در سنی هستید که از نظر خانواده زمان ازدواج شماست و این در حالی است که شما می خواهید کارهایتان را ادامه بدهید و در آینده خودتان همسر مورد علاقه تان را انتخاب کنید ولی دچار ترس هستید که کسی را به شما تحمیل کنند. صبور باشید و نه با حساسیت که با فکر و بدون غرض به کسی که به شما معرفی میشود فکر کرده و محاسن و معایبش را بررسی کنید و بعد انتخاب مطابق میلتان را انجام دهید.

  17. پرند Says:

    سلام.خوابی دیدم که باعٍ شد چندروزی به فکربروم: با شیری که یالهای پرپشت و هیکلی درشت داشت نزدیکی میکردم.از این نزدیکی درخواب لذت میبردم.احساس عشقی که بین ما بود درخواب کاملا برایم قابل فهم بود! ضمنا خوبی را به دفعات میبینم که مایلم علت آن را بدانم: باره خواب دیده ام که روحم را ازبدن جدا کرده و به پرواز درمی آیم.این حالت بسار دوست داشتنی است ولی گاهی هم روح را فقط با فاصله کمی از جسم خود میتوانم خارج کنم.لطفا علت این خواب را هم بگویید.متشکرم(دختری هستم 34 ساله که ازدواج نکرده ام)

  18. الناز Says:

    سلام من حدود 4 ساله كه ازدواج كردم و هنوزبچه دار نشدم ديشب خواب ديدم كه دارن از من خون مي‌گيرند و من به خانم پرستاري كه اين كار رو انجام مي‌ده مي‌گم من حامله هستم چرا از من خون مي‌گيريد و او در پاسخ مي‌گويد كه ما به خون شما براي يك بيمار نياز داريم . متشكر مي‌شم اگر تعبير ان را به من بگيد.

  19. سمیه فراهانی Says:

    با درود خدمت شما
    برای تعبیر، خواب را باید در این قسمت بنویسم؟ بنده و همسرم چند سالی هست که خواب های عجیبی می بینیم ولی تعبیری برایشان پیدا نکرده ایم.

    متشکرم.

  20. برومند Says:

    مار سفیدی را در خواب دیدم که در کوهستان بودیم واز روبروی ما رد شد دراز بود ومن سنگی به او انداختم ولی او بر نگشت و رفت در همین خواب قبل از این مار سبزی در کنار سنگی بزرگ در کوه دیدم لطفا مرا از تعبیر این خواب آگاه کنید

  21. ليلا Says:

    سلام
    پدر من فوت نموده اند وقتي ايشان از پيش ما رفتند ريش داشت اما در گذشته ها نداشتند ولي من ايشان را ديدم بدون ريش هستندو لبخندي كه مخصوص به خودشان بود را بر لب دارند .
    شايد لازم باشد بدانيد من به تازگي براي زندگيم تصميمي گرفته ام كه نمي دانم نظر و كه رفته در اين ارتباط چيست؟

  22. یاسمین Says:

    ??من در خواب چند بار دیدم که برای قبول نشدن در تیزهوشان گریه می کنم .
    من نظر کردم که اگه قبول شدم 5000 تومان صدقه بندازم

  23. روشنک Says:

    مامان من چند وقت پیش خواب دید که یک انگشتر توی دستشه که یه سنگ آبی روشن روشه ولی هرچی فکر میکنه نمیفهمه از کجا اومده از دستش بیرون میارتش که میبینه یه لایه سبز رنگ روشو پوشونده وقتی میشورتش میبینه روش نوشته علی ابن ابی طالب در ضمن این انگشتر خیلی به دستش گشاد بوده اما میشد که تنگش کرد( حلقه قابلیت اینو داشته که کوچیکترم بشه) ممنون میشم اگه کمکم کنید تعبیرش رو بدونم

  24. روشنک Says:

    من چند وقتی هست که یک خواب رو میبینم بدون کوچکترین تغییر این خواب اینه که من توی عروسی خودم سر سفره ی عقد نشستم کنار داماد اما وقتی به داماد نگاه میکنم هیچ چهره ای نمی بینم اصلا داماد صورتش سفیده بدون بینی یا ابرو یا … بازم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید من 18 سال دارم و مجرد هستم

  25. فاطمه Says:

    سلام. منی دیشت خواب دیدم شوهر جلوی مادرم دارد پنیس خود را به صورتم می مالد و ارضا شد. البته الان من و شوهرم با هم قهر هستیم و هیچ رابطه ای نداریم. این خواب خیلی تو رفتارهام اثر داشته . همش احساس می کنم که مادرم یک چیزهایی می داند ولی…

  26. فاطمه Says:

    سلام .من دختر 18 ساله هستم.من در خواب دیدم که یک خانه ای داریم و از انجا به اتاقی می رود که در انجا هیچ وسایلی وجود ندارد و من وارد ان اتاق شدم و در بسته شد .و یک عکس حضرت علی روی دیوار نمایان شد.بعد از ان عکس خواستم اهل بیت قیافه شان به من نشان بدهند .بعد یک پرده نمایان شد و امامان یکی یکی صورت مبارکشان را نشان دادند.و من گفتم خودتان را معرفی کنید اما هر چه تلاش کردم صدایشان را نشنیدم .و با هزار زحمت یک خانم به من گفت اسم من سحر است . و یک دففعه خودم را در قبرستان دیدم وبالای یک قبر رفتم روی ان قبر نوشته بود منبع الهام کوه سبلان.با نشکر لطفا جواب دهید

  27. سمیه Says:

    سلام .خواب دیدم که یک کوهی مثل گلوله آتش شده و تو خواب احساس می کردم که امام زمان هست که ظهور کرده و یک هاله ای دیدم تو آتیش که انگار امام زمان سوار بر اسب هست .دنباله خواب هم دیدم که انگار من ترسی داشتم و نشسته بودم گوشه ای و قرآن می خوندم این خواب رو دیشب یعنی شب شنبه 3/7/88 دیدم .می خواستم لطف کنید و تعبیرش کنید .ممنون

  28. asal Says:

    من خواب ديدم با دوستم يك ماشين دزديديم براي انجام كاري بعد هم يگ گوشه اي رهاش كرديم صاحبش به ما مراجعه كرد و خواست ماشينش را پيدا كنيم و اين كار رو ما انجام داديم وقتي ماشين را تحويل آن آدم مي داديم مادر و خواهرش با ساك مسافرتي به ما نزديك شدند و بعد از كلي دعا گفتند پسرم ما رو با اين ماشين مي خواست ببره حرم امام رضا ازتون خيلي ممنونيم و از خواب پريدم لطفاً تعبيرش را بگيد.
    پاسخ:
    سیاستمدار نشوید ؟

  29. محمدی Says:

    با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم شما . چیزی که قصد دارم آن را بیان کنم ربطی به خواب ندارد و من هیچگونه خوابی در این زمینه ندیده ام اما با دیدن این سایت تصمیم گرفتم مشکلم را با شما در میان بگذارم شاید راه حل مناسبی برایم داشته باشید. من و شخصی حدود 9 ماه است که تصمیم به ازدواج گرفته ایم ، در ابتدای آشنایی مادر ایشان فوت کرده بود ، یعنی حدود یک ماه از فوت ایشان گذشته بود، ما تصمیم داشتیم که بعد از گذشت یک ماه دیگر برای ازدواج اقدام کنیم ، اما همینکه برای اینکار آماده شدیم پدر ایشان در بستر بیماری افتاد، این بیماری حدود 5 ماهی به طول انجامید که بعد از آن ایشان به دیار باقی شتافت ، برای همین ما تا دو ماهی صبر کردیم، حالا که میخواهیم پس از این مشکلات اقدام کنیم خبر دار شدم که فرد دیگری از فامیل آنها به رحمت خدا پیوسته . حال ما مانده ایم که چه کنیم ، این همه مرگ و میر حاکی از چیست و کی و چگونه این روند متوقف میشود، چگونه این همه مشکلات برطرف میشود تا ما اقدام به زندگی مشترک کنیم .
    از راهنایی هایتان متشکرم.

  30. sara Says:

    من در خواب دیدم درخانه ای هستم و ماری سیاه که البته خیلی هم نترسیدم به طرف من و روی پای من آمد هر کاری کردم نتونستم اونو دور کنم ولی بالاخره روی پای راستم نیش زد البته نجات پیدا کردم لطفاٌ تعبیر خواب من را بگویید

  31. ندا Says:

    با سلام و خسته نباشيد
    من ندا هستم 32 ساله مجرد، خوابي ديدم كه براي خودم خيلي عجيب است.
    من خواب ديدم با يكي از برادرهام كه حدود 3 سال از من كوچكتر است و ( متأهل) به عقد هم درآمده ايم . و ما در اتاقي قرار دادند كه دور تا دور اتاق شيشه بود و از همه طرف ديده مي شد.
    و پدرم كه حدود 8 سال است كه فوت كرده نيز از پشت شيشه ديده مي شد. و به اتاق نگاه مي كرد. اگر خواب مرا تعبير كنيد خيلي ممنون ميشوم

  32. مهراد Says:

    سلام
    من خواب دیدم که با دختری که الان باهاش دوستم می خوام ازدواج کنم
    و موضوغ جدی شده و داریم میریم خواستگاری
    می خواستم ببینم معنیش یعنی چی؟

  33. امير Says:

    سلام
    من خواب ديدم يك سري از دندان هاي بالاي سمت راست دهانم همراه با لثه بدون درد و خونريزي كنده شدند ولي دوباره با لمس جاي دندانها با زبانم ديدم دندان هام مشكلي ندارد و سرجايشان هستند تعبيرش چيست؟

  34. فرانك Says:

    سلام،
    امروز خواب ديدم كه صاحبخانه ام پشت اتاق خواب من و همسرم است و ما خوابيده ايم، باران شديدي مي آيد و آب از حياط وارد خانه شده و صاحبخانه ما را مقصر مي داند و به همراه دوستانا و افراد خوانواده شروع به جمع كردن اثاثيه ما مي كند و مي خواهد ما را از خانه بيرون كند البته همسر ايشان خيلي از اين موضوع ناراحت بود و من هم خيلي گريه مي كردم و به جمع كردن اثاثيه مشغول بودم و همسرم نيز از خانه بيرون رفته بود و از اين موضوع نيز ناراحت بودم و در حين گريه كردن با صاحبخانه مشاجره مي كردم و در فكر گشتن به دنبال خانه اي ديگر بودم.
    لطفاً تعبير آن را بگوئيد.
    متشكرم.

    • صبور Says:

      سلام
      چند مرتبه خواب دیدم که پسری که از دوستان برادرم است و من به او علاقمندم یا پشت سر من حرکت میکند یا لباس سیاه پوشیده به من لبخند میزند و هیچ احساس خاصی به من ندارد یکبار هم با یک اسب ماده باردار به منزل ما آمد

  35. صبور Says:

    سلام
    چندبارخواب دیدم دوست برادرم یا با فاصله و بی توجه پشت سر من حرکت میکند البته من با خواهرش جلوتر حرکت میکردیم خواهری که در بیداری هرگز اورا ندیده ام یا در مجلس ختم با لباس سیاه دست مرا گرفته و لبخند میزند ولی احساس عاشقانه ای بین ما نبود یا با لباس مشکی د ایستگاه اتوبوس با فاصله از پدرم نشسته و سفره ای شبیه سفره عقد مقابلشان پهن است و من از دور درحالی که از پله ای فلزی بالا می روم آنها را می بینم در دل به او علاقه داشتم ولی ابراز نمی کردم.
    لطفا تعبیر آن را بگویید . ممنونم

    • iliya Says:

      سلام – خواب ديدم در راه بازگشت از سفري مثل سفر مشهد در خانه اي گير افتادم كه زن و مردي بودند با دو بچه 0 مرد از خونه بيرون رفت و در را پشت سرش قفل كرد و زن هم كه ابتدا زن مومنه اي بود كم كم لباسش را بيرون آورد كه بسيار چاق و پوست سفيدي داشت و بخ من تجاوز كرد كه از اين كار خيلي ناراحت و وحشت زده شدم و در اوج نااميدي امام حسين (ع) را نيت خالص صدا زدم و از او تقاضاي نجات كردم كه ناگهان ديدم مردي با لباس عربي سفيد و بسيار نوراني در پشت پرده اتاق ظاهر شدند در همان موقع مادر و خواهرهايم از راه رسيدند و منو با خودشون بردند و آقا به من فرمودند شما برويد كه من خودم ميدانم با اين خانواده چكار كنم 0
      لطفا» تعبير آنرا برايم بگوييد – ممنون

  36. روژبین Says:

    دیدن گربه سفیددر حالی که گربه به روی سرم بود وخیلی سریع به روی سرم پرید ی در خواب چیست؟

  37. sara Says:

    سلام من خیلی خواب می بینم که در اینه نگاه می کنم اما این دفعه خواب دیدم در اینه یک مرد را می بینم که بعد از کمی فکر کردم پسر عمویم است

  38. sara Says:

    چطور می تونم تعبیر خوابمو ببینم

  39. نازیلا Says:

    سلام. می خواستم بدونم خواب پوشیدن پوتین مشکی در خواب چیست؟ و همچنین خواب دیدن پوشیدن کفش کتانی سفید در خواب چیست؟ با تشکر.

  40. ايرج Says:

    باعرض سلام خواب زمين لرزه شديد ديدم كه خانه فروريخته تعبير چيست وبراي بلاي احتمالي چه بابد كرد

    با تشكر

  41. مرتضی Says:

    خواب دیدم که شهری که توش زندگی میکنیم توسط زلزله کلا تخریب شده به حدی که از خانه ما تمام نقاط شهر ؛ حتی کوهها دیده میشود و من آمده ام به خانه مان و فقط خانه ما همراه دیوارهایش مانده است و ما روی سقف خانه مان برای پوشش اون نایلون کشیده ایم

  42. مريم Says:

    سلام
    ممن مريم 23 ساله و مجرد هستم خواب ديدم به يك مجلس وليمه براي مكه دعوت بودم و خيلي از دوستان و آشنايان هم آنجا بودند و من جزء اولين كساني بودم كه به مهماني رفتم بعد در حالي كه روي صندلي نشسته بودم خودم را ديدم كه وارد تالار شدم و به طرف خودم كه روي صندلي بودم آمدم و با هم روبوسي كرديم ( يعني خودم با خودم ) برايم ميوه آوردند كه ميوه ها انار و سيب و كيوي و خيار بودند من به كسي كه ميوه تقسيم ميكرد گفتم انارها را به 4 قسمت تقسيم كند تا همه بتوانند از آن بخورند بعد يك تكه از انار را به من داد كه نرسيده بود من آن را پس دادم و تكه اي قرمز و رسيده را به او نشان دادم و او انار را به من داد
    بعد يكنفر از آشنايانمان بلند شد و شروع كرد به رقصيدن و من بسيار عصباني شدم ومي گفتم مگر شده كسي در مجلس مكه اي برقصد و در حالي كه همه برايش دست مي زدند من با ناراحتي رويم را برگرداندم

    ببخشيد طولاني شد اميدوارم تعبيرش را برايم بگوييد

  43. مجيد Says:

    با سلام
    مادرم چند وقتي است كه خواب مي بيند كه در حال اثاث كشي با پدرم مي باشد
    (البته ايشان يك سال است كه فوت كرده اند) و در آخرين باري كه اين خواب تكرار شده در كال شستن ديگ هاي مسي و جمع كردن آنها براي اثاث كشي بوده است و از خواب ژريده لطفاً راهنمايي كنيد

  44. نسرین Says:

    سلام

    نامزد من چند شب پیش خواب میبینه که موقعی که خواب بوده یه عقرب میره تو رخت خوابش بعد تو خواب صدایی می شنوه که بهش میگه مامان بیدار شو عقرب زیرته.

    دیشب هم مادرشون دقیقا همین خوابو میبینن که نامزد من خواب بوده و عقرب زیرش رفته اما هر چقدر صداش میکنه نامزدم بیدار نمیشه.

    ممنون میشم اگه این خوابو تعبیر کنید

  45. سپیده Says:

    سلام.
    من خواب دیدم که مدفوع شخصی که نمیشناسم روی لباسم ریخته و من اون رو با آب پاک کردم و به طور مکرر رو خودم آب میریختم تا اثرش رفت و
    و در اطرافم مدفوع زیاد بود و روی همه چی ریخته بود که من فقط یادم میاد که مدفوع رو از روی ایینه پاک کردم. اگه امکانش هست تعبیرش رو برام بفرستید. ممنون

  46. ميثم Says:

    با سلام
    ديشب در خواب ديدم كه با يكي از دوستانم به خوردن مشروب دعوت شديم
    اما هنگام سرو مشروب ديدم كه درون ليوانها به جاي مشروب آب مني است!!!!!!
    ما نيز با اكراه فراوان آنرا خورديم
    و هنگامي كه ليوان رو به خالي شدن ميرفت ديدم كه داخل ليوان مقداري شيره ترياك وجود دارد!؟!؟!
    تو را به خدا تعبير خواب من چيست؟
    آرام و قرار ندارم……
    با تشكر

  47. شادی Says:

    سلامدرخواب دیدم که با دوستم منزل دوستی هستم که خودش نیست و خانواده اش هستند مادرش چهره ای کریه و وحشتناک داشت و یکی از چشمانش خالی و چشم دیگر رنگ خاکستری روشن داشت اما پدرش زیبا و جوان بود بعد از شام خوابیدیم نیمه شب بیدار شدم پدر و مادرش کنار ما با هم نزدیکی کرده بودند مادرش سعی داشت رابطه را قطع کند اما پدرش نمیگذاشت از دیدن چهره زن ترسیدم و از پله بالا رفتم اما دوستم کنار انها خواب بود و بخاطر وی نمیتوانستم از خانه فرار کنم بالای پله ها دستی از درون دیوار مرا گرفت … از خواب پریدم

  48. sima Says:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که دندانی که پر کدده ام بدون خون و خونریزی افتاد .ودر خواب از افتادن دندان ترسیدم لطفا تعبیر کنید

  49. مهدی Says:

    سلام من پسری 21 ساله هستم بادختری دوست هستم یک شب خواب دیدم ازدواج کرده ولی همین طور که باشوهرش بود به منم گفت دوست دارم بهش گفتم اگه داشتی به خاطرم ازدواج نمیکردی صبر میکردی با خودم ازدواج میکردی از آن خواب خیلی پریشانم لطف برایم تعبیر کنید باتشکر از لطفتون

  50. ثریا Says:

    سلام. خواب دیدم که جلوی یک خانه بزرگ قدیمی با درهای چوبی بزرگ و سنگین ایستاده ام. خانه دو تا پله ی سنگفرش خیلی بلند داشت. من از پله ها با هر مشقتی بود بالا رفتم و درچوبی سنگین را هل دادم و وارد خانه شدم. درون خانه خرج می دادند و سفره پهن بود من هم پای سفره نشستم و برایم حلیم آوردند و خوردم.

    اگر امکان دارد تعبیر بفرمایید

  51. فاطمه Says:

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما استاد گرامی
    خوابی دیدم که خیلی پریشانم کرده خواهشمندم در صرت امکان تعبیر نمایید
    خواب دیدم یکی از همسایه ها در حین عبور ما از حیاط خانه مشغول مثله کردن یک گربه است. خون همه جا را گرفته بود در ضمن اگر تعبیری برای بارداری دارد منون می شوم.

  52. معصوم Says:

    با سلام من چدسال یه خوابو می دیدم خواب می دیدم که کفش هام گم شدن بعد که کلی دنبالشون می گشتم می دیدم که عوض شدن یعنی شکلش عوض شده بود مرسی

  53. الی Says:

    با سلام و خسته نباشید.خواب دیدم بچه ای داریم که متعلق به من و دوست پسرم(که با وجود علاقه ی زیاد هیچ رابطه ای(غیر اخلاقی) با هم نداریم) .هر چی من به دوستم میگم ما که رابطه ای نداشتیم،این بچه ی ما نیست قبول نمی کرد تا من مجبور شدم قضیه را به خانواده ام بگم و کودک که خیلی هم دوستش داشتم پیش خودم نگه دارم….آخر خواب متوجه شدم این بچه متعلق به دوستمه که با دختر دیگری رابطه داشته است….خواهشا بگویید تعبیر چیست؟

  54. حسین Says:

    استاد محترم

    با سلام

    احتراما خواب هایی که ذیل آمده — خوابهای نزدیک به اذان صبح اینجانب و نزدیکانم در 3 هفته جاری می باشد و اینجانب متاسفانه نتوانسته ام ارتباطی بین آنها برقرار کنم خواهشمندم در صورت امکان در این زمینه مرا مورد بذل محبت خود قرار دهید .

    خوابی که خودم دیده ام :

    خواب دیدم به همرا ه پدر همسرم در باغ بسیار سر سبزی که متعلق به اوست هستیم و میوه هایش را جهت فروش می چینیم .

    در این هنگام 2 مرد از روی دیوار وارد باغ شده و شروع به چیدن میوه ها جهت دزدی کردند . وقتی به پدر همسرم اعتراض کردم که چرا جلوی آنها را نمی گیری . گفت بگذار آنها هم ببرند- مگر چقدر می توانند ببرند.

    خوابی که خواهر همسرم دیده:

    ایشان خواب دیدند که همسرم بهمراه دختر 7 ساله خودم و 2 دختر دیگر که به فرزندی قبول کرده ایم که سن یکی 2 سال و 6 ماه و دیگری 3 سال و شش ماه سن داشتند به منزل پدرش جهت سر زدن به ایشان رفته است.

    خواب که همسرم دیده:

    ایشان خواب دیدند که از طرف خانواده اش یک انگشتری طلا که بر روی آن 5 نگین فیروزه کار شده به ایشان هدیه داده شده است.

    با تشکر از زحمات و محبت جنابعالی

    حسین باقری

    12/02/89

    شماره تماس 09123504392

  55. سالومه Says:

    سلام من دختر 23 ساله هستم كه به تازگي عقد كردهام. اما جديدا خواب عجيبي را مي بينم خواب مي بينم كه شب عروسي من است و هيچ چيز آماده نيست من نه لباس دارم نه آرايشگاه رفتم نه مكان مناسبي براي جشن است خيلي گريه مي كنم و سعي مي كنم همه چيز زا رو به راه كنم اما در اخر يك لباس سفيد ساده مي پوشم تا به جشنم بروم چون كاري نمي توانم انجام دهم.

  56. نیلوفر نورستانی Says:

    با عرض سلام خدمت شما من خانم25 ساله استم خواب دیدم برادر وسطی ام توی یک موشک نشسته و میخواهد برود به کره ای ماه یا همون فضا من بهش میگم نرو اول بذار یکی دیگه بره ببینیم اون سالم میرسه به فضا بعد تو برو ولی اون اسرار داره بلاخره میره ومنم بعدش میرم و اونجا میبینم بعضی از آشنایان ما هم اونجا استند و خانه دارن وزندگی میکنند ومتاسفانه بقیه شو فراموش کردم.و چند شب قبل هم خواب دیدم در بیمارستان استم و دکترا میخواهند مغز مادرم را عمل کنند خواهش میکنم خواب منو تعبیر کنید …..باسپاس فراوان

  57. شیوا Says:

    من بعضی جمعه ها در واقعیت برای نماز به مسجد می روم و اینبار در خواب دیدم که در مسجد محلمان نماز می گذارم و پس از نماز می خواهم که مرا به کسی که دوستش دارم برساند.
    لطفا خواب مرا تعبیر کنید.

  58. شیما Says:

    سلام
    من در خواب عجیبی که دیدم این گونه بود که من به نشانه قهر از کسی که دوستش دارم به همراه دخترخاله و برادرم سوار بر ماشین از شهر خود دور میشویم و در راه افراد فامیل و افراد خانواده آنها را میبینیم که دنبال ما می گردند ولی آنها ما را نمی بینند تا اینکه به جایی می رسیم که دیگر ماشین نمی تواند برود وما پیاده از کوه و جنگل و رودخانه عبور می کنیم و من در راه از ترس گم شدن به برادرم می گویم که برگردیم و او می گوید دیگر دیر است تا اینکه به یک روتایی می رسیم که اسمش را نمی دانیم ولی در آنجا ساختمانی هست که توجه مرا به خود جلب کرده است و آن ساختمان مسجد آن محل است و کنار آن مسجد زیارتگاهی استه که مردم محل می گویند جدش حضرت رقیه است و پس از آنکه به ما غذا دادند یکی از کسانی که به ما غذا می دهد به من می گوید این دختر خوبی است من حرفش را جدی نمی گیرم و پس از خوردن غذا به گشت و گذار در اطراف مسجد و زیارتگاه می پردازم که ناگاه از خواب می پرم
    لطفا کمکم کنید این دومین باری است که من مسجد را در خواب می بینم به فاصله 10 روز.ممنونم

  59. پرديس Says:

    سلام
    من خواب ديدم كه حامله هستم و بعد بچه اي به دنيا آوردم كه به نظر زودتر از 9 ماه به دنيا آمد و يك دست او از مچ به بعد نداشت ولي با اين حال خيلي زيبا و خندان بود و كسي از اين موضوع ناراحت نبود.
    لطفاً كمكم كنيد تا تعبير آن را متوجه شوم.
    با تشكر

  60. ehsan Says:

    سلام دوست عزیز من خواب دیدم که در مهمانی خوانوادگی بودم ودندانم لق شد آن را کندم
    وگلاب به روتون از دهانم خون آمد وبعد آن دندان را شستم و به آن نگاه می کردم
    ممنون می شم جواب بنده را بدهید متشکرررررررررررررر

  61. فاطمه Says:

    همش دماغ تو خواب میبینم تعبیرش چیست حتی دیدم برادرم دماغشو تکون می داد یا زن داییم عمل کرده بود؟؟؟

  62. مارال Says:

    سلام من خواب دیدم با کسی که دوستش دارم (ولی الان 1ماهه جدا شدیم) توی ساحل دریا توی آب داریم راه میریم
    تعبیرش رو می خوام لطفاً

  63. افسانه Says:

    سلام من 1 خواب گربه دیدم< یک بچه گربه سفید ناز خیلی هم دوست داشتم بغلش کنم داخل 1 جعبه خانه یکی از اقوام هم بوود. خیلی هم دوست داشتم ببرمش داخل خانه خودمان بزرگش کنم ولی نمیدادن!!
    تعبیرش رو میخواستم . مر سی

  64. farinaz Says:

    با سلام و خسته نباشید. دختری هستم 21 ساله که ازدواج نکردم دیشب که شب 15 شعبان بود خواب دیدم که یه نوزاد داشتم و یکی هم حامله بودم .مرا راهنمایی کنید.اگر ممکن است پاسخ را به ایمیل من ارسال کنید.
    با تشکر

  65. نگین Says:

    با سلام و خسته نباشی
    دختری هستم 24 ساله و مجرد. دیشب خواب دیدم با همکارم که او نیز مجرد است نزدیکی داشتم. تعبیر آن را می خواستم.
    با تشکر

  66. farinaz Says:

    0با سلام و خسته نباشید.اگه امکان داره توضیح بدید که چطور می تونم تعبیر خوابمو ببینم.
    پاسخ»
    بعد از رعايت تمام شرايط

  67. مرضیه Says:

    با سلام خدمت شما
    دم دمای صبح خواب دیدم لباس عروس توری بر تن کردم و به جای تاج روسری صورتی رنگ به سر دارم و سوار کالسکه هستم و مرا به جاییی میبرند و خود را در پاساژ لباس عروس دیدم که به دنبال تاج میگردم و از تعدادی پرسیدم اگر لباس زیرم را در بیاورم چطور میشود که همگی رو برگرداندند و در باقی خواب دلشوریه عجیبی داشتم می خواستم ببینم تعبیرش چیست

  68. مجید Says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مشاورین عزیز.
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما, سوالی داشتم در مورد خوابی که حدود ساعت 7 صبح دیدم.
    من خواب دیدم تموم دندون هام فتاده کف دستم.بیدار شدم و خیلی ترسیدم.از یک سایتی چنین تعبیری رو مطالعه کردم که برای شما هم مینویسم تا ببینید; 13ـ اگر خواب ببينيد تمام دندانهاي شما مي افتد، نشانة آن است كه مرگ و قحطي در اجتماع رواج خواهد داد.
    خواهش میکنم جواب من رو بدید.من خیلی نگران هستم.
    ممنون از شما.منتظرم.
    پاسخ:فقط با رعايت شرايط

  69. سونیا Says:

    سلام. سونیا هستم 27 ساله و متاهل اما فرزندی ندارم. دیشب خواب دیدم که همسر برادرم نوزاد بسیار زیبایی دارد و این نوزاد گرسنه در آغوش من است . به مادرش می گویم که بچه را بگیر و شیر بده اما تا او آماده ی این کار شود بچه سینه ی مرا در دهان می گیرد و می مکد. وقتی می خواهیم سینه را بیرون بیاوریم می بینیم که مقدار زیادی شیر از آن بیرون زده و قسمتی از ان هم پنیر شده. لطفا تعبیر بفرمائید

  70. شقایق Says:

    سلام.من یه خوابی دیدم که خیلی داره اذیتم میکنه.خواب دیدم که پسری را که دوست دارم و همه شرایط ما برای ازدواج به یاری خدا فراهم شده از کنارم بی تفاوت میگزره و داره با دوستم ازدواج میکنه و با هم وسایل خانه میخرن.خواهش میکنم معنی خوابمو بگین.چون داره زندگیمو به هم میزنه

  71. آوا Says:

    سلام و خسته نباشید
    ممنون می شم اگه خواب منو تعبیر کنید
    من توی مدت چند ماه اخیر(دقیقا نمی دونم چند ماه)2-3 بار خواب انار دیدم
    یه دونه انار تو دستم بود فکر می کنم می خواستم بخورمش وقتی انار رو تکه کردم دیدم کاملا له و گندیده بود فقط 6-7 دونه انار سالم قرمز رنگ توش بود و 5-6 کرم سفید رنگ هم توش بود

    یه بار دیگه همین چند شب پیش خواب دیدم یه گونی کوچیک پر از انار دستم بودوبا چندتا از فامیلامون داشتیم از جایی بر می گشتیم یکی از فامیلامون که با هم بودیم به من گفت کاشکی انار گیرم میومد من بهش گفتم مگه انار دوست داری گفت آره گفتم پس انارای منو بگیر تابرم برات بیارم من دویدم و از یکی کسایی که همراه ما بود و خیلی هم جلوتر از ما بود به همراه شوهر و بچش انار گرفتم (2 تا انار سالم و مقداری انار دانه) و وقتی اون زن به من رسید بهش دادم که البته انارای منو کمی دورتر زمین گذاشته بودند و من هم برگشتم و انارای خودم رو آوردم
    زنی هم که من بهش انار دادم فقط یه بچه کلاس پنجمی داره که بعد از اون هم دیگه بچه دار نمیشه

    این دو تا خواب رو هم خیلی قبلتر دیدم
    دقیقا یادم نیست ولی خواب دیدم با خواهرم توی یه خونه بزرگ بودیم و داشتیم توی خونه رو نگاه می کردیم و همه جاشو می گشتیم تا به پشت خونه رسیدیم یه تیکه زمین بزرگ بود پر از درختای انار و من رفتم واز درختها تعدادی انار چیدم درختا پر از انار بود

    یه بار هم خواب دیدم توی حیاتمون پر از درختای انار بودکه غرق در گل بود و درختا هم کاملا سبز بور که البته صبح روزی که این خواب رودیدم مادرم بدون اینکه از خواب من خبر داشته باشه انار خرید

  72. آوا Says:

    خمن 22 ساله و مجرد
    واب دیدم توی قبرستان محلمون که خیلی هم بزرگتر بود با دو نفر دیگه داشتیم راه می رفتیم قبرا سیمانی بود وتوی قبرستان علفای خشک و زرد رسیدیم به آخر قبرستان که با تور از باغی که اونطرف بود جدا شده بود بعد جهتمون رو عوض کردیم و به طرف جلو رفتیم تقریبا رسیدیم وسط قبرستان 2تا درخت بزرگ و سبز بود که یکیش گل های صورتی داشت جلوی درختا یه محوطه رو با طناب جدا کرده بودند و من یه لحظه که چشمم افتاد فکر کردم خونه هستند و به دوستم گفتم فکر می کنم اینجا شهدای خاص خوابیده باشند ولی زود گذشتیم یه کم جلوتر یه قسمت از تور رو به صورت عمودی از وسط شکاف داده بودند به عنوان در و دو تا قفل سیاه بلند روش بود دوستم هرکاری کرد نتونست قفل رو باز کنه ولی من تونستم وقتی من یکی از قفلها رو باز کردم دوستم هم قفل خوش رو باز کرد و من با سر به تور فشار آوردم و ما وارد باغ شدیم و دو تا اتاق بود که من با یکی دوستام قایم شدیم تا دوست دیگمون مارو پیدا کنه وقتی پیدامون کرد از باغ اومدیم بیرون دوباره چشمم به اون محوطه افتاد و دوباره فکر کردم خو نه است اما کمی که بیشتر نگاه کردم چادرهای سبز رنگ به شکل خیمه دیدم و آدمهایی که اونجا زندگی می کردند یکی مشک آب داشت یکی شمشیر دستش بود و تمرین می کرد و همچنین دو طفلان رو دیدم که البته توی خواب فکر می کردم که اهل بیت هستند دو نفر هم که لباس عربی پوشیده بودند انگار با هم به صورت تن به تن می جنگیدند بدون هیچ وسیله ای من توی خواب فکر کردم امام حسین و یزید هستند و روی لباس یزید یه لکه خون خشک شده بود من و دوستم این صحنه رو که دیدیم گفتیم یا ابا الفضل و دوستم فرار کرد اما من وایسادم و نگاه کردم یکی از اهل بیت که شمشیر دستش بود و از دور می اومد با یک پرش بلند خودش رو به صحنه رسوند تا از امام دفاع کنه
    ممنون می شم و خواهش می کنم حتما این خواب رو برام تعبیر کنید
    لطفا

  73. mana Says:

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما. من بیست و شش سال دارم و بدلیل بیماری دچار یائسگی زودرس گشته ام. دیشب در خواب دیدم که همسرم بدلیل یائسگی مرا طلاق داده و من با برادرم ازدواج نموده ام. لطفا تعبیر فرمایید

  74. علی Says:

    باسلام من خواب دیدم که اذان می گویم وهمه اش رادرست گفتم به جز مرتبه اول اشهدان علیا ولی الله لطفا مشخص نمایید تعبیرش چیست.باتشکر

  75. فرشته Says:

    چند شب پيش خوابي در مورد مادربزگم كه فوت كرده ديدم كه در حال جستجوي قبر او هستيم با توجه به اينكه دي ماه سالگرد اوست اين چه تعبيري دارد؟
    و اينكه در ادامه ي همين خواب ديدم كه مهمان در خانه ما است و من دنبال ليوان مي گردم چون تعداد ليوانها به اندازه مهمانها نيست در حال جمع كردن ليوان هستم

  76. پریسا Says:

    ببخشید میخواستم بدونم اگه کسی بدون اینکه با من نزدیکی کندفقط آب منی اش را روی من بریزد چه تعبیری دارد

  77. فاطمه ر Says:

    با سلام من فاطمه 25 ساله و متاهل هستم
    مادرم اردیبهشت ماه امسال فوت کرده است و من چند بار این خواب رادیدم که جای قبر مادرم عوض می شود.لطفا تعبیر خواب مرا بگین و مرا از نگرانی در بیارید. ممنون

  78. نرگس Says:

    با سلام …
    یکی از صمیمی ترین دوستای من ( که پسر هستند) خواب دیدن که خانه ی ما در آتش سوخته و اعضای خوانواده ی من همه فوت کرده و فقط من زنده مانده ام و من هم صورتم سوخته (نیمه ی سمت راست) … البته خواب رو در قالب یک مکالمه دیدن که من در حال بیان کردن وقایع هستم به ایشون و ازشون کمک می خوام و جایی واسه موندن ندارم
    می خواستم اگر ممکن است تعبیر این خواب را بگویید

  79. مریم Says:

    سلام من دختری 24 ساله هستم که تازه نامزد کردم خواب دیدم که مادرم یک دختر بچه به دنیا اورده و ما باهاش بازی میکنم نوزاد زیبا و قشنگی بود مادرم 5 فرزند دارد که سه دختر و 2 پسر است تعبیرش چیست

  80. ارزو Says:

    من دیشب خواب دیدم.موهامو شانه کردم لباس تمیز پوشیدم.رفتم سر سفره عقد.پسرم اونجا بود زیبا روشم نگاه کردم. من مجرد هستم.30 ساله

  81. نیما Says:

    من دیشب خواب دیدم
    که یه آقاهی چهرش تو ذهنم نیست نمیدونم چرا اما صورتی کشیده داشت با یه شال یا ابا بر سر دقیقا نمیدونم شال بود یا ابا
    متوجه شدم هی میره و میاد غیب میشه از اتاق میرفت و مجدد یهویی بر میگشت
    اینگا غیب میشد
    لطفا تعبیرشو بهم بگین
    ممنون میشم

  82. حانیه Says:

    سلام یکی از دوستانم خواب دیدند که من دوبه همزنی کردم واو من را به خاطر این کار میزده ودعوا میکرده تعبیرش چیه

  83. ندا Says:

    سلام من مدتی هست که پشت سر هم می بینم یا باردارم و دوقلو به دنیا میارم یا یه پسر خوشگل به دنیا اوردم و شیر می دم و در حالی که اون تازه به دنیا اومده حرف میزنه اما حرفاشو فراموش می کنم زیاد خواب بچه می بینم
    من مجردم

  84. شیما Says:

    سلام . مدتی است که خواهرم خابی را برایم میبیند که مورد تجاوز قرار گرفته ام تعبیرش چیست؟

  85. مریم Says:

    خواب دیدم که یکی از دوستانم که عروسی اش هم نزدیکه مشغول پوشیدن لباس عروسیشه هنگامی که داشتن لباسو اندازه تنش می کردن لباس و از تن اون در اوردن و پوشیدن تن من توی خواب این حس رو داشتم که دیگران میکن که لباس رو تو بپوش ببین چطوره توی تنت

  86. بمان Says:

    سلام
    کمی مانده به اذان صبح امروز یک شنبه خواب دیدم که در حرم امام رضا هستم و کفش هایم گم می شود و هر چه دنبالش می گردم پیدایش نمی کنم.خادم حرم میگوید که بروم کفش جدیدی بخرم.ولی در خواب نمی توانم چنین کاری بکنم بخاطر اینکه مشکلی برایم پیش می آید.چون:
    من 2سالی هست که با دختری دوست هستم و تا حدودی مایلم که با او ازدواج کنم.
    در خواب من و این دوست دوخترم به حرم امام رضا میرویم،ولی در حرم دوتن از خادمین ، بدون اینکه خطایی از ما سرزده باشد مارا در اتاقی حبس میکنن و شروع به بازجویی می کنن.(تا حالا چنین اتفاقی برایم نیفتاده است). بعد از اینکه متوجه میشوم این دو خادم قصد اذیت مارا دارند، از آن اتاق فرار می کنیم، در میانه ی راه، راهزنان، ما را تعقیب میکنن و می خواهند که جواهرات دوست دختر مرا بدزند که من مانعشان می شوم و از نمی گذارم. ولی این امر باعث می شود که دوستم را گم کنم، ولی هر دو مکانی را مشخص کرده ایم که همدیگر را در آنجا ببینیم که فرصت نمی شود، و از خواب بیدار میشوم و میبینم که اذان صبح است.
    متشکر میشوم تعبیر این خواب مرا بگویید

  87. هانيه Says:

    سلام
    من حدود 5سال پيش خواب ديدم كه از مسجد يا نمي دونم يه مكاني به حتمال قوي مذهبي بيرون اومدم و كفشهام نبود خيلي با اصرار و غمي سنگين مصرانه كفش خودم را مي خواستم نه هيچ كمك و كفش و دمپايي كه كسي مرحمت كند
    عشقم را آنروزها از دست دادم
    مرد ديگري به زندگيم آمد و تا رفتم قدمي براي ازدواج و آرامش بردارم باز خواب ديدم كفشم را دزديده اند
    توروخدا بگيد راهي هست اينبار مَردَم را از دست ندهم. چنديست دوست دختر سابقش دوباره به زندگيش برگشته كمكم كنيد آبرويم را چه كار كنم؟
    آيا اگر حل نشود و عشق اولم كه مجرد مانده است را ميتوان بعد 5 سال برگرداند؟
    آيا صدقه مي تواند؟چقدر بايد صدقه بدهم؟

  88. نور Says:

    باعرض سلام:
    نورهستم وهمچنان متاهیل میباشم چندین بار است که خواب میبینم که با یک مرد دیگر عروسی میکنم هکذا اینک با ر سوم است لباسس سفید عروسی نیز برتن دارم وعروسی ام است. امید است که خواب بنده را تعبیر نمیید ب: باعرض احترام

  89. خودم Says:

    سلام من خواب دیدم رفتم مسجد، میبینم که یکی یک لنگه کفشم رو پوشیده و داره میره، میرم دنبالش و به بدبختی و با کمی درگیری اون لنگه کفش رو میگیرم، بعد تازه یاد اون یکی لنگه میافتم و میرم تو مسجد میبینم هیچکی نیست!
    میشه تعبیرش رو برام بفرستین.
    ممنون

  90. ناشناس Says:

    سلام من خواب دیدم عروس شدم، اما داما د خواهرمه، از همین هم توی خواب در عجبم .این خواب را اول ماه رمضان نزدیک صبح دیدم .خواهش می کنم تعبیرش را برام بگویید.(در ضمن من مجردم)

  91. الیزا Says:

    سلام
    دیشب نزدیک ساعت 4 خواب عجیبی دیدم
    خواب دیدم در حیاط پدربزرگم هستم
    هوا مهتابی بود البته مهتاب رو ندیدم ولی اینجوری احساس کردم
    2 نفر عریان که جنسیتشون معلوم نبود 1 ادم روتیکه تیکه کردن و شروع به خوردنش کردن
    البته با من کاری نداشتن
    1 لحظه نگاهم به پشته بام همسایه افتاد که 1 مرد با ردای سیاه هی میرفت از پنجره ی اون خانه داخل می شد و باز میومد رو پشت بام با سرعت خیلی زیاد
    1 لحظه نگاهش به من افتاد
    همون لحظه 1 پیرزن قد بلند با گونه های برجسته و صورت سفید اسممو صدا زد و بهم گفت به اون که پشت بامه نگاه نکن میوفته دنبالت
    من گفتم نگاه کردم.همونم شد اون مرد سیاه پوش رو دیدم که افتاده دنبال اون پیرزن ولی من بالای سر پیرزن بودم
    پیرزن بهم گفت نگران نباش تورو نمی بینه
    اون مرد تا1 مسیری در حیاط دنبالمون بود دیدم 1 گربه از پنجره اتاق مادربزرگم داخل رفت
    اون مرد 1 سری کلمات نامفهم گفت و تونست دست منو لمس کنه
    من به پیرزن گفتم
    و 1 لحظه رعدوبرق زد و اون مرد به صورت من زل زد
    به صدای ساعت که بار سحری گذاشته بودم از خواب پریدم
    هنوز قیافه مرده تو ذهنمه پوست یخ مهتابی داشت.در خواب احساس کردم عزراییله شایدم شیطان نمی دونم
    به نظر شما تعبیرش چیه

  92. mansour Says:

    با سلام خدمت شما، خوابی که شما دیده اید به احتمال قوی بر اثر دیدن یک فیلم ترسناک بوده که این فیلم را ظرف ده تا حداکثر 15 روز پیش دیده اید ایجاد شده ، هیچگونه نگرانی به خود راه ندهید و با پدر و مادر خود مهربانتر باشید .قطعا این تشویش شما از بین خواهد رفت.

  93. مريم Says:

    با سلام 2شب كه خواب ميبينم باردارم و كاملا احساسش ميكنم در شب دوم خواب ديدم كه يكي از دوستانم كه الان حدودا يك سال ميشه كه باهاش قهرم خيلي اذيتم ميكنه و من دايما بهش تذكر ميدم كه اين كارش هم من و هم بچه اي كه در شكم دارم و اذيت ميكنه اما دوستم در كارش اصرار داشت و با اين كارش نفس كشيدن برام سخت بود.
    لطفا تعبير خواب منو بگييد؟

  94. محمد Says:

    من خواب دیدم امام زمان با یه چهره نورانی و عبای سبز و ردایی سفید اومد تو اتاق من و من بهش سلام کردم فقط یادم نیست که جوابمو داد یا نه ولی فکر کنم جوابمو داد ضمنا ازم ناراحتم نبود و تو اتاق من تنها اومد فقط من بودم و امام
    به نظر شما تعبیر خوابم چیه؟
    ممنون میشم جوابمو بدید

  95. سحر Says:

    سلام
    من خواب دیدم که به دریا رفته بودم و حسابی آرام بودم. اما وقتی که به خانه برگشتم به هنگام خداحافظی با پسرِ یکی از اشنایان، برای خداحافظی همدیگر را بغل کردیم و انگار که من او را بسیار دوست داشتم اما تا به ان روز ابراز نکرده بودم اما او مرا عاشقانه دوست می داشت. و یک لحظه همانطور که همدیگر را بغل کرده بودیم، طوریکه جمع متوجه نشوند، من ناخواسته و از روی عشق و علاقه در گوش او به او گفتم خیلی دوستت دارم. و بعد از آن این برایم عجیب واقع شده که چرا هم با تعجب و هم با غرور و از جهتی هم با خوشحالی در چشمانم زل زد و من خداحافظی کردم.
    من در واقعیت اصلا این پسر را نمی شناختم و نمی دانم که آیا تعبیر خاصی در اینده دارد یا نه که یک نفر اینگونه مرا دوست دارد و من ناچاراً باید انگونه که کسی نفهمد به او ابراز علاقه کنم. من واقعا دلم می خواهد تعبیرش را از شما بشنوم.
    در ضمن من اصلا به فکر این مسائل هم نیستم که بخواهم آن را نشأت گرفته از ذهنم بدانم.
    خواهش می کنم یک جواب کوتاه هم که شده بدهید.

    • پريا Says:

      سحر جان به نظر من كسي شما رادوست داره ولي جرأت گفتنشو به شما و خانوادت را نداره عزيزم ايشاالله كه خوشبخت ميشي

  96. raya Says:

    سلام من چند بار خودم و یکبار مامانم خواب یک جور دیدم خواب میبینم که دختر حامله ام چهار ماه شکم هم دارم و پسرم 6ماه بغلم است اللان پسرم 5ماه است ازمایسش دادم ولی حامله نیستم راستی این خواب هارو تو حاملگی هم چند بار دیدم لطفا تعبر رو برام بفرستین نگرانم

  97. ممم Says:

    اگر خواب ببینیم که چندین کرم خیلی سفید روی بدنم راه میرون و چندینتا از انها وارد بدنم میشوند یعنی جه ؟ لطفا سریع جوابمو بدین ممنون

  98. lind Says:

    سلام مهدي هستم از مشهد ديشب خواب جالبي ديدم
    خواب ديدم جواني در حال تجاوز به مادر خود ميباشد لطفا تعبيرش را براي من بفرستيد

  99. romina Says:

    با عرض سلام وخسته نباشید . ای عزیز لطف کنید و خوب مرا هم تعبیر کنید .دیشب خواب دیدم دارم با مردی که عاشقشم دارم آواز میخونم وچون بلد نیستم باهاش همخونی میکنم واون کنارم نشسته ومادرم هم رو به رویمان نشسته . من در دلم میگویم ای وای مادرم هم فهمید که من دوستش دارم . بعد از تمام شدن شعر به اون مرد گفتم خوب خوندم ؟ گفت خوب بود ودستم را عاشقانه در دستش گرفت ونگه داشت طوری که حسش میکردم انگار که واقعی بودولباسهایمان هم سفید بود. با سپاس

  100. romina Says:

    سلام لطف کنید اگر خواب مرا تعبیر نمیکنید از توی وب حذف کنید ممنون میشم .

  101. nazanin Says:

    سلام
    من دیشب خواب دیدم خودم با دستان خودم دو دندان سالم فک بالایی را تا نصفه تراشیدم و دندان پودر میشد…یعنی دست رو دندان میزدم پودر میشد.میشه بگید تعبیر این خواب چیه؟؟

  102. mahdi Says:

    دیدن زمان مرگ در خواب چه تعبیری داره؟
    ممنون میشم جوابمو بدین

  103. نوید Says:

    سلام.
    من در خواب دیدم که سرفه های شدید می کنم. در آخرین سرفه کرم سبز رنگی مثل کرم ابریشم بالا آوردم که باعث شد همزمان هم حس بهتری داشته با شم که کرم خارج شده هم متعجب بودم از اینکه این جانور در بدن من چه می کرده. ممکن است تعبیر فرمایید؟

  104. n a z i Says:

    تعبير خواب لطفا
    مورد تجاوز 3 يا 4 نفر قرار گرفتن چه معني ميدهد؟

  105. آنا Says:

    سلام
    من آنا هستم…دیشب خواب دیدم که در مسیری در حال عبور هستم و هر چند قدم یکبار به مقداری مدفوع برخورد میکنم که در خواب کسی بمن گفت اینها رواز سر راه جمع کن .من یک نایلون کوچک به همراه داشتم که وقتی پر شد اون مدفوعهای دیگه رو توی دهانم جمع میکردم…از صبح تا حالا خیلی کسل و آشفته هستم…اگر ممکنه این خواب رو برایم تعبیر کنید…با تشکر

  106. Eima Says:

    سلام
    من 25 سالمه.خواب دیدن 5 ماهه باردارم (احتمالا بدون نزدیکی)! چون هرچی فکر کردم یادم نمی بومد با کی بودم.بعد بع خودم گفتم چه اهمیتی داره،مهم اینه که من الان حامله ام! (با خوشحالی)
    قبلا هم خواب به نوزاد پسر رو می دیدیم . بارها .. توی بغلم بود و شیرش می دادم.
    نظرتون درباره ی خواب بارداریم چیه؟!!!

  107. فريبا Says:

    من مدتي هست با پسري كه دوستش دارم جدا شديم او را در خوا ب ديدم كه كه نزديكي ميكرديم تعبيرش چيست؟

  108. far Says:

    سلام.من خواب دیدم که روی هرکدام از سینه هایم سینه ای درامده.در خواب از این موضوع خیلی ناراحت بودم و آنها خیلی درد میکردند تا حدی که بعد از بیدار شدن هم حس کردم.هرجا گشتم تعبیر روشنی نگرفتم امیدوارم شما بتوانید کمکم کنید

  109. khadijeh Says:

    سلام.من در خواب دیدم که نامزدم که هنوز عقد نکرده ایم 2 ماهه باردار است.تعبیرش چیست؟

  110. khadijeh Says:

    دیدن مرد باردار در خواب یعنی چی؟خیلی مهم تو رو خدا ج بدین

  111. مارال Says:

    با سلام.
    من 5ماه حامله هستم و تقريبا بطور مداوم خواب پدرم كه 9 سال مرده است. را مي بينم كه گاهي باعث ترس و دلهره من مي شود.خواب در خانه قديمي كه با پدرم زندگي مي كردم .اتفاق مي افتد . هر دفعه پيامي مي دهد .كمكم كنيد.
    باتشكر

  112. حمیدرضا Says:

    1-سلام دیدن خواب(موقع طلوع آفتاب) تجاوز من(پسر) به بچه کودک چه تعبیری دارد؟
    2-دیدن خواب حامله شدن دختر ازطرف دوست پسروسپس ترک کردن دخترتوسط پسرچه تعبیری دارد؟

  113. عرفان Says:

    سلام.من در خوابم دیدم که با دختر عموم ازدواج کردم تعبیر این خواب چیست

  114. هستی Says:

    دیدن میوه کیوی و موز در خواب به چه معنایی است؟

  115. Hamed Says:

    با سلام
    حدود ساعت 9 صبح خواب دیدم که حامله هستم(جنسیتم مذکر) و این موضوع رو با مادرم درمیان گذاشتم،مادرم بلافاصله برای حل موضوع اقدام کردوطوری که از همه پنهان بمونه
    بعد توی یک مهانی وقتی وارد شدم یکی از دوستانم (جنسیتش مونث) بهم تبریک گفت، انگار که همه این موضوع رو می دونستن
    البته خود در خواب بسیار شاد بودم
    از لطف شما متشکرم

  116. sepideh Says:

    من دیشب خواب دیدیم روی یه صندلی نشستم و یه صندلی خالی هم کنارم هست و خالم که فوت کرده اومده روی پای من نشسته و هرچی میگم برو رو اون صندلی بشین میگه نمی خوام همونجوری نشسته بود رو پای منو بلند نمیشد.

    میشه لطفا بگید تعبیرش چی میشه.
    ممنون

  117. السا Says:

    سلام
    من خواب ديدم نامزد شدم وفاميلاي اون اومدن خونه ما ولي خودشو نديدم

  118. مالنا Says:

    سلام من مالنا هستم . مدت زیادیست که خواب مرگ میر مردم را میبینم. کشتار، زلزله ،آتش سوزی و آتش فشان ، تصادف مترو و مرگهای وحشتناک، الان دفعه دهمه که تو این ماه خواب این مدلی میبینم.و توی همه این خوابها فقط خواهر بزرگم میمیره یا آسیب میبینه! چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

  119. سمیرا Says:

    سلام.من چند وقت پیش با پسری قصد ازدواج را داشتیم که سر موضوعی به هم خورد و من اسرار بر جواب رد کردم.پسر خواستگارم بی نهایت پافشاری کرد و حتی چند بار بهم پیغام داد که تجدید نظر کنم اما من باز جواب رد داد…..حالا چند شبه که مدام میاد به خوابم و در خواب باهام قهره.حسابی خوابا کلافم کرده.لطفا جواب بدید

  120. javad Says:

    سلام جواد هستم 2 باره خواب های عجیبی میبینم!!!
    یکی دیدم خودم پوست سرمو میکنمو به خواهرم نشون میدم!!!!
    ی بارم دیدم کسی ک با هم قصد ازدواج دلریم رو تو ی دادگاه بردن و من گریه میکنم!!!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.