درمان لوزه سوم

by

کودک

زهرا فرزند هادي داراي لوزه سوم مي باشد پزشکان گفته اند که بايد يا جراحي کند که خرخر و بوي بد دهان خواهد داشت و يا اينکه داروي شيميائی مصرف کند! شما مي توانيد براي مدتي ليست تغذيه اي که براي شما مي فرستيم انشاالله که لوزه بتدريج کوچک شود

با عضويت در خبرنامه پيشگو هر هفته مطالب جديد به آدرس ايميل شما ارسال ميگردد.

برچسب‌ها:

49 پاسخ to “درمان لوزه سوم”

  1. شهرام Says:

    fبچه من 11ماهه است و لوزه سوم دارد آیا روشی در درمان کردن لوزه وجود دارد

  2. آمنه Says:

    سلام
    من دختري 21 ساله هستم كه از كودكي دچار عازضه لوزه سوم بودم
    در كودكي مشكلاتي چون گلو درد چركي و سرفه وگرفتگي صدا داشتم
    اما اكنو فقط مشكل گرفتگي صدا وعدم توانايي تنفس از مجراي بيني در حين خواب را دارم آيا جراحي براي اين مورد توصيه ميشود؟
    عوارض بعد از جراحي ممكن است بيش تر از الآن باشد؟ وآيا روش ديگري نيز كه به سرعت جراحي پاسخ دهنده باشد وجو دارد؟

  3. كيان Says:

    سلام :لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد

    با تشكر

  4. ریحانه Says:

    ازسایت بسیار مفید شما بسیار ممنونم :لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد … بازم ممنونم

  5. مسعود Says:

    سلام و خسته نباشيد :لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد

    با تشكر

  6. لیلا Says:

    سلام :لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد.
    دختر من یکبار عمل لوزه را انجام داده ولی دوباره عود کرده است.

    با تشكر

  7. محسن Says:

    سلام من اسم چند دارو برای درمان لوزام میخوام خیلی درد داره

  8. نیره حسن Says:

    لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد … بازم ممنونم

  9. مهناز جبرائیلی Says:

    سلام و خسته نباشيد :لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد

  10. مهناز جبرائیلی Says:

    کودک من 6 ساله است در عرض 2 ماه اخیر علایم بزرگی لوزه سوم را پیدا کرده است

  11. کیوان Says:

    سلام و خسته نباشيد :لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد

  12. حياتي Says:

    لطفا ليست تغذيه را ارسال نماييد

  13. منوچهر Says:

    آيا استفاده از روش راديو فركونسي مناسب مي باشد

  14. پاپیروس Says:

    سلام عزیز
    از خوندن این مطلب خیلی خوشحال شدم که لیستی وجود دارد برای کوچک شدن لوزه .
    لطفا و خواهشا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد .
    دعاتون می کنم و ممنون میشم .

  15. پاپیروس Says:

    بازم خواهش می کنم این لیست رو هر چه سریع تر برای من ارسال کنین و برام خیلی مهمه عزیز .

  16. amir Says:

    لطفا ليست تغذيه را ارسال نماييد

  17. سید Says:

    سلام . لطفا لیست غذاها/ داروهای گیاهی که بتعث کوچک شدن لوزه سوم میشود را برایم بفرستین

  18. جاوید Says:

    باسلام دختری 10 ساله دارم که از کودکی دچار لوزه سوم می باشد و در خواب دهانش باز و گاهی دچار گلو درد می شود چون از عمل جراحی می ترسد امکان جراحی مشکل است لطفا در صورت امکان داروهای گیاهی را که باعث کوچک شدن لوزه می شود به ادرس ایمیل من ارسال فرمایید.

  19. احسان الله Says:

    پسری یک ساله دارم ازبدو تولد لوزه سوم داردالبته تشخیص قطعی نمی باشد علایم آبریزش از دهان وصدای خر حر دروقت خواب وصدای خشن در وقت گریه و تنفس

  20. محمد حسین Says:

    با سلام و خسته نباشيد :لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستید

  21. mohammad Says:

    سلام اگه میشه لیست دارو یا تغذیه ای که برای رفع گرفتگی صدا می شه برای من ارسال کنید
    با تشکر

  22. جابرعباس پور Says:

    لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستید
    همچنین اگر داروی خاصی وجود دارد نیز اعلام کنید. با تشکر

  23. مهدي Says:

    سلام بسيار عالي بود اما آيا عمل لوزه عوارضي دارد واينكه اگر ممكن است ليست گياهان داروئي براي كوچك شدن لوزه را برائم بفرستيد

  24. علیرضا مشتعل Says:

    سلام
    لطفا برنامه غذایی برای کوچک کردن لوزه سوم را برای دختر 2.5 ساله ام ارسال نمایید.

  25. آزاده Says:

    سلام لطفا لیست تغذیه لوزه سوم را برای من هم بفرستید

  26. آزاده Says:

    سلام پسرم 4 ساله است لوزه سوم دارد لطفا لیست تغذیه ای که باعث کوچک شدن لوزه سوم میشود را برای من ارسال کنید .با تشکر

  27. هانیه Says:

    هانیه نظری هستم لوزه سوم دارم لیست تغذیه لوزه سوم را برای من ارسال کنید با تشکر.

  28. رضا Says:

    کودک من 6 ساله است در عرض 2 ماه اخیر علایم بزرگی لوزه سوم را پیدا کرده است لیست تغذیه لوزه سوم را برای من ارسال کنید با تشکر.

  29. رضا Says:

    لیست تغذیه لوزه سوم را برای من ارسال کنید با تشکر.

  30. کریم Says:

    سلام :
    لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد
    مردد در جراحی یا درمان دارویی
    با تشكر

  31. rim Says:

    لطفا لیست تغذیه و دارویی درمان لوزه سوم کودکان را برای اینجانب هم بفرستید.

  32. میلی Says:

    با آرزوی سلامتی

    دختر 3.5 ساله ام دارای لوزه سوم می باشد پزشکان عمل را توصیه نموده اند باتوجه به اینکه 2بار سابقه تشنج داشته است ازانجام عمل ابا دارم خواهشمندم لیست تغذیه را برایم ارسال نمائید.

    متشکرم

    پاسخ:
    احتمالا تازه به سایت آمده اید به صفحه ورود اطلاعات اولیه برای مشاوره بروید و قوانین را مطالعه کنید.

  33. mozhddeh Says:

    baraye man liste kochak shodane lozeye sevom ro beferestin lotfan

  34. رضا غفوری Says:

    با سلام
    چنانچه گیاهان دارویی کوچک کردن لوزه دو طرف برای کودک 6 ساله سراغ دارید برایم ایمیل فرمایید ممنونم

  35. محمد عابدي Says:

    سلام :
    لطفا ليست تغذيه اي كه موجب كوچك شدن لوزه سوم مي شود براي من نيز بفرستيد
    مردد در جراحی یا درمان دارویی
    با تشكر

  36. غزل Says:

    باسلام لطفا لیست تغذیه ای که موجب کوچک شدن لوزه سوم می شود برای من بفرستید

  37. کریمی Says:

    با عرض سلام
    تمنا میکنم رژیم غذایی کوچک شدن لوزه را برای فرزند 5 ساله من هم بفرستید
    خواهش میکنم

  38. leila Says:

    با سلام
    من هم تازگی متوجه شدم که دختر دوساله و نیمم لوزه سوم دارد.ممنون میشوم اگربه من هم راهها ی کوچک کردن لوزه را بگویید.
    با تشکر فراوان

  39. leila Says:

    با سلام
    لطفا لیستتون رو برای دختر دو ونیم ساله من هم بفرستید

  40. hoda Says:

    با عرض سلام
    تمنا میکنم رژیم غذایی کوچک شدن لوزه سوم را برای فرزند 8 ساله من هم بفرستیدنمی دانم آیا واقعان باید حتما جراحی کنم

  41. اکرم Says:

    با سلام لطفا لیست غذایی برای کوچک کردن لوزه سوم را برایم ارسال نمایید پسر 3 ساله ام به خاطر لوزه سوم شبها نمیتواند راحت نفس بکشد. با تشکر

  42. payam sistani Says:

    با عرض سلام
    من کودکی دارم که دارای لوزه سوم است لطف کنین لیست تغذیه که باعث بهبود شدن این مشکل میشود برای من ارسال کنینن با تشکر از شما http://www.sistanipayam@yahoo.com

  43. Zahra Says:

    با عرض سلام :
    ممکن است لیست تغذیه ای را برای من هم ارسال نمایید.

  44. ایلیا Says:

    سلام لطفا لیست تغذیه لوزه سوم را برای من هم بفرستید

  45. ایلیا Says:

    هایپر تر وفی متوسط آدونویید دیده شده که باعث تنگی نسبتا شدید راه هوایی نازوفارنکس شده وپسرم 3سال دارد و فقط هنگام خواب با دهان باز نفس میکشد واذیت میشود آیا حتما باید عمل شود تورو خدا اگر این لیست تغذیه باعث کوچکی لوزه میشود برایم بفر ستید خدا اجرتان بدهد

  46. فروغ Says:

    سلام لطفا لیست را برای من هم ارسال کنید برای دخترم که 5 سالش است.ممنون.

    • درمانگر Says:

      سلام : بسیاری از خوانندگان در خواست لیست کرده اند برای هر مورد و فرد باید متناسب با وضعیت اقدام کرد لذا طبق مقررات سایت در تماس باشید

  47. فاطمه Says:

    سلام ممنون از توجهتون اگه ممکنه لیست رو برای من هم بفرستین برای پسرم می خوامش نیازبه عمل لوزه داره ولی نمی دونم چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 209 مشترک دیگر بپیوندید

